Nu är glada julen slut slut slut


image817
Tittut, någon där?
Kom inte ur sängen imorse eftersom jag somnade vid 4-tiden på morgonen,
kunde inte lyfta armarna så trött var jag när Stefan försökte få liv i mig!

Väl uppe vid 8-tiden så började jag stöka bort julen här hemma!
Nu ligger granen ute på gräsmattan och julgardinerna utbytta mot
mer "våriga" gardiner igen.
Ända som finns kvar av det juliga nu är ljusstakarna och en vit stjärna
som hänger i ett fönster!

Har ännu en gång fått klart för mig att det ÄR farligt att åka buss,
rädd innan och
detta gjorde inte min rädsla mindre vill jag lova.

Lite vitt har vi på marken, som ett puder men ändå snö :-)

Just nu sitter jag också lyssnar på webradion med ett stooort
leende på läpparna, Brynäs leder över Djurgår´n så det står härliga till!
Men som den pessimist jag numera är när det gäller brynäs så är 
3 sköna poäng ännu inte klara för det är en hel period kvar,
må den gå fort nu och inte några mål i "fel" bur tack!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är som Fredrik. Han säger att Timråiterna kan man inte lita på ett dugg. Han är på hockey nu, så jag väntar hem honom snart.

sov gott!

/Kram

Postat av: Mia

Vågar man fråga hur det gick? För jag har ingen aning... !!

2008-01-03 @ 23:17:25
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Monica

Å va gött för dig att du redan fått undan din Jul - jag ska försöka få bort min i helgen. Nu är jag trött på juldukar och tomtar.

Jag är ju flygrädd, men det verkar ju kvitta hur man färdas - händer det så händer det.

Kram

2008-01-04 @ 11:35:23
URL: http://mjsson.com/blogg
Postat av: Cia

ohhh du har så härliga tatty Teddy bilder.

2008-01-04 @ 18:03:38
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Camilla

Det verkar som om "alla" i bloggvärlden har svårt att sova nu. Själv låg jag vaken precis hela natten i natt, superjobbigt. Har jobbat i dag och nu är jag trött så jag mår illa nästan... :/ Skönt att det är helg och ledig helg också!
Kram, kram!

2008-01-04 @ 18:55:37
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback