In till Gbg en sväng

Sen vi kom hem från Gävle har vi vänt på dygnen totalt,
jag som annars är vaken tidigt kan sova hur länge som helst
och har inte alls lust att lägga mig på kvällarna.
Stefan är ledig idag också men vi ställde telefonen på ringning iaf
för att försöka komma in i rätt dygnsrytm igen.
Var till bageriet imorse och köpte nybakade frallor som vi precis
mumsat i oss till frukost, god start på dagen :-)

Nu ska vi åka in till Gbg och kika runt lite, ska ta med mig
lexington sängkläderna som Stefan köpt för att se vad de finns för
fler mönster, tänkte iallafall titta innan jag bryter förpackningarna.
Gillar de han köpt jättemycket men vill ändå titta nu när han köpt dem.
Dessa har Stefan valt, American country  serien som ju är den jag gillar mest!
De har ju så många fina mönster så lätt att välja är det då inte!
image816
Vem vet, kanske hittar något annat smått & gott också!

Kommentarer
Postat av: Zack

Lycka till och ha det så roligt :)

Tc.

Postat av: Camilla

Hoppas ni får en trevlig shoppingtur och att ni kommer fram till vilka lakan ni ska köpa. :)
Usch, visst är det svårt att sova tidigt på kvällarna, min kropp och hjärna vill inte alls tillbaka till 22.30-06.00... usch!
Kram!

2008-01-02 @ 10:44:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ha det nu så trevligt i min hemstad, hopps du hittar några snygga sängkläder!

/Caroline

2008-01-02 @ 11:11:57
URL: http://ci-carolinestenborg.se/blogg/
Postat av: ejmis

Ha en bra dag! Lite avundsjuk blir jag på dig...det var länge sen jag var i Göteborg nu och det är verkligen en stad jag gillar =)

2008-01-02 @ 13:24:46
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pialotta

Ja du har en del på din köpelista.. kul med ny bostad för då är det så mycket nytt man vill ha:-)
Tittade in på Arg.. och det gjorde mig oxså riktigt upprörd:-(
Kram o ha de gott.. här har det snöat idag, men bara blötsnö.

2008-01-02 @ 15:15:26
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback