Blåsigt

Nu märks det att blåsten blir starkare och starkare,
vaknade av att vagnen ruskade till så som den inte brukar.
Ovanligt lite folk här i helgen och dom som är här går just
nu runt och säkrar fast förtälten så de inte ska blåsa bort.
Ännu är det okey men de lär bli värre enligt vad de säger på tv.
Precis bakom vår vagn är det en tall/gran skog vilket inte alls
känns roligt just nu, böjer sin lite väl mycket periodvis.
Eftersom det har regnat så mycket sista tiden så har rötterna
dåligt fäste också som gör att de faler betydligt lättare än annars.





Nu ska jag strax väcka Stefan, vi ska åka till Anderstorp där han
ska uträtta något ärende till jobbet.
Kanske blir det en tur till Gislaved också, har sett på nätet att det finns
en jättefin presentbutik där som jag skulle vilja besöka.
Ikväll blir det någon slags gemensam tacomiddag fick jag höra igår kväll,
för min del som äter gi får det bli köttfärs med grönsaker
vilket känns helt okey det också.

Blåser det hos dig idag?


Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: Här blåser det rätt så mkt, kommer säkert bli mer blåst sen :/

Postat av: joacim

Mysigt... Blåsigt e förnamnet... HAHA, vilken förstärkning va? Jag cyklade till jobbet och kunde t o m släppa styret, fast ibland högg det tag och jag nästan kastades omkull. Lyktstolpar osv har brutits av och det e nog mer förödelse än vad jag sett...

2008-01-19 @ 11:01:11
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Nettan

Hej vännen! Usch, låter inge kul med blåsten hos er, som tur är så har den inte kommit hit ÄNNU!!! Men det verkar ju som om den är påväg... Skit kul! Och vi som har dubbel borta match i morgon, samling 06.30 (jaaaa, du läste rätt), vi skall till Söderhamn där starten är 10.20 och kl 16 har vi andra matchen i Uppsala, rolig söndag vá????!!! NOT!

Hoppas ni klarar er hyfsat i husvagnen.
Kramisar Nettan

2008-01-19 @ 13:22:21
URL: http://skorpan.bloggagratis.se
Postat av: Cia

Mmm visstblåser det....men inte så att det märks här. Har skyddad innergård. Blev sugen på taco...

2008-01-19 @ 15:19:59
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback