Utmaning 2

Goa Cia ar utmanat mig med världens längsta utmaning som du ser!

Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Gott humör men känner att mensen är på gång......ont!
Favoritgodis?  Choklad helst av allt
Nåt jag absolut inte äter? Svamp, fiskbullar, blodpudding, ärtsoppa, sill
Kläder just nu? Rosa tunika med rutiga byxor till
Musik just nu? Inte ett ljud, behöver vila öronen efter en dag på jobbet
Vad jag sa senast? Snart är det nog dags för bokrean........
Om jag var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle jag välja då?
Inte vet jag, gillar ju att läsa historia om Sthlm från 1500-1700 talet så kanske där någonstanns.
Sommarplaner? Koppla på husvagnen och åka söderut, Kroatien kanske!
Är jag bra i matte? Pinsamt dålig
Fisk eller badkruka? Fisk
Saft eller alkohol? Inte saft iallafall, för mycket socker :-)
Längd och vikt? 171 ca och xx kg, ska bli ca 68 har jag tänkt
Hur många kuddar jag sover med? Använder bara 1 just när jag sover
Favoritväder? Gillar ju årstider, men lagomt varmt är ju okey.
Tre saker att ta med på en öde ö? Båt, mat och Stefan
Om jag spelar nåt instrument? Nej
Morgon- eller nattmänniska? Mer och mer morgon faktiskt, jo jag vet, åldern!
Spara eller slösa? Varken eller
Viktigast för mig? Att alla nära får vara friska såklart!
Bästa film? Pass
Tror på liv på andra planeter? Nää
Min första kärlek? Kent.....något sånt, var barnvakt hemma hos oss
Om jag älskar honom ännu? Vet inte ens om han lever
Om jag har några homosexuella vänner? Ja flera
Om jag tror på mirakel? Nej
Om jag tror att det är möjligt att vara trogen för alltid? Jepp, numera tror jag det
Om jag är tolerant mot andra? Önskar att jag kunde vara det mer
Om jag ser på kärleken som ett misstag? Nej absolut inte
Hur många barn jag vill ha när jag blir "stor"? Insett att det inte blir några
Bio eller promenad? Bio
Kittlig? Ja usch ja
Om jag snarkar? Nää, däremot har jag fått höra att jag "äter" i sömnen
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten? Mygg
Största svagheten? Otroligt svag för Stefan :-)
Det här är jag bra på? Ta kontakt med främmande människor
Bästa bok? Alla Stieg Larssons böcker
Superkraft jag skulle vilja ha? Läsa tankar.......eller....nää, vet inte!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Gillar bara burgare från MAX
Om jag skriver dagbok? Bloggar
Tatuering/Piercing? 2 pyttesmå ankor på ena  axeln
Stökigt eller välstädat? Finns inget alternativ, välstädat!
Flickvän/pojkvän? Man, är ju gift!
Om jag gungar på stolen? Nej
Om jag skulle komma på att hoppa Bungy-Jump? Nej
Vilken hand jag håller gaffeln i? Skiftar, man är väl flexibel.
Hur många syskon jag har? 1 lillasyster vid namn Lotta
Vad jag är mest rädd för? Smärta som inte går att göra något åt
Om jag saltar maten? Inte speciellt mycket
Om jag gillar att sjunga? Ohhh ja, varje dag på jobbet om inte annat!
Om jag är stark? Nää verkligen inte, måste ha världens svagaste armar
Om jag solar? Bara den riktiga solen, solarium är nog minst 7-8 år sen
Om jag har komplex? Sånt har jag tack o lov vuxit ifrån.....men en mindre mage vore schysst!
Röker eller snusar? Feströkare
Knark då? Neee verkligen inte
Kaffe eller te? Kaffe och te
Besatthet? Att ha kontroll på allt i min omgivning, jäkligt jobbigt ska ni veta!

Utmanar ALLA som nu läst detta, har man läst får man sen också svara
på alla frågor såklart!! :-)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att läsa dina två utmaningar =)
Ska se om jag orkar med alla frågorna sen...

Postat av: Cia

Riktigt roligt att se hur olika svaren blir...

2008-02-06 @ 21:11:48
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Junitjej

Jag vill att du är med och tävlar här:
http://junitjej.blogg.se/1202316366_var_med_och_tvla.html

2008-02-06 @ 22:20:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har just svarat på dessa frågor hos mig.

/KRAM

2008-02-07 @ 20:52:01
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback