Utmaning 1

Har blivit utmanad av Surpuppan Joakim :-)......som han själv kallar sig,
tycker nog allt att han verkar vara en person med otroooligt mycket humor!

Namn: Carina
Alias: Hmmm, funderar lite mer....
Hemligt alias: Nää knappast
Ålder: 46
Bostad: Hus i Älvängen
Avskyr: Okey, här skulle jag kunna hålla på länge och rabbla,
"hopar" det och säger bara 2 då, trångsynthet och mördarsniglar
Tycker om: Stefan, första tanken är han utan tvekan :-)
Ditt bästa minne: Aaaa, men herre gud hur ska jag kunna välja ett av dem?
När Stefan och jag gifte oss hemligt på Landvetter och sen åkte på bröllopsresa!
Ditt sämsta minne: Äckliga matupplevelser står INTE högt i kurs hos mig!
Pinsammaste du gjort: Sorry, tänker jag då INTE avslöja här :-)
Din bästa sida: Otroligt lätt för att ta kontakter var jag är befinner mig,
men om det är en bra egenskap vette sjutton!
Din sämsta sida: Alla mina sidor är dåligt när jag är hungrig,
blir riktigt vidrig och och spyr över allt och alla.....*skäms*

7 önskningar!
Utan inbördes ordning...

  1. Att vi arbetade så vi kunde ha en hund
  2. Att man hade så många semesterveckor att man kunde resa bort både
    på vintern och på sommaren.
    Asien på vintern och med husvagnen på sommaren.
  3. Guldbyxor såklart, att jag kunde dra upp obegränsat med tusenlappar!
  4. Att arbeta när jag ville bara. 
  5. En sprillans ny Cabby husvagn OCH husbil!
  6. Att Matte i bygglov knackade på vår dörr och frågar:
    Hej, finns det något ni skulle vilja ha gjort här hemma?
    Ett nytt kök kanske eller ett nytt fräscht badrum men relax avdelning intill?
    Vi gör jobbet och står för kostnaden! Yepp, kom ni bara!
  7. Gångavstånd till arbetet......de dagar jag får för mig att jag vill arbeta alltså!

    Utmaningen går vidare till.........ja, just precis dig som läste detta!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Underligt det här... Det vi läsare är mest nyfikna på vill den som skiver minst dela med sig av... Det pinsammaste du gjort!
Det heter ju, skadeglädje är den enda sanna glädjen.. :o))

Naturligtvis kul att läsa resten om dig!
KRAMAR!

Postat av: joacim

Hehe, den första delen var ca 50 frågor/påståenden till, men jag bara bröt ihop... Jag fixar ej dessa listor... Hihi, vi kanske skulle haft en hund på halvtid ihop *hehe*

2008-02-06 @ 22:47:18
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Mia

Kul utmaningar du gjort åsså kommer tanken...jasså är du sån?? ;-) Fast det förstod jag ju att du var...så trevlig alltså! *smörar jag?*

2008-02-07 @ 19:57:00
URL: http://www.matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback