Solsken

Men oj vilken underbar dag vi har haft här idag!
Vaknade till -2 grader med en frostig gräsmattan,
bara det gör mig glad, då finns ju chansen att solen tittar fram.
Jodå mycket riktigt, på förmiddagen tittade den fram för att
sen värma oss hela dagen!



Såna här dagar är ju sällsynta så det gäller att passa
på att njuta när den väl är framme.
Nu när jag har jobb igen så är jag ute mycket mer än jag var tidigare,
är ju ute någon timma varje dag så nog myser man lite extra mycket då!

Har precis satt mig ner efter att ha stökat lite här hemma efter jobbet,
lagat mat, tvättat och bytt sängkläder.

Resten av kvällen kommer att tillbringas i soffan,
förhoppningsvis något bra att se på tv också!

Också ska jag ju göra mina "måsten",
kika in på
blocket, bevaka alla mina bud på tradera
och självklart kolla en sväng på hemnet också :-)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja alla dessa "måsten" ;)

Postat av: Carina

Se där..nu har energin kommit trotts jobb och allt ;)
Nya sängkläder i natt.....låter mysigt det.

2008-02-04 @ 22:28:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Mia

Inget trött?? Vad sköööönt... ;-)
Jaså, du är också en sån där Blocket/Tradera-fluktare?? Hmm, preciiis som jag... *L*

2008-02-04 @ 23:26:10
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Caroline

Ah, så du budar oxo på Tradera!
Något speciellt du bjuder på?

Själv har jag vunnit mobiltelefoner (till pojkarna), en liten bra fickkamera, väskor, skor, kattsaker och lite annat genom åren.

Nu har jag inte budat på länge, men igår vann jag en kamera igen! Berättar mer senare om den.

/Caroline

2008-02-05 @ 14:01:30
URL: http://ci-carolinestenborg.se/blogg/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback