Husvagnshelg igen

Kollade igenom kalendern och ser att detta blir vår sista helg i Isaberg
vilket betyder att vi troligtvis tar hem vagnen på söndag redan.
De helger som egentligen är kvar där har vi annat för oss så det
får bli så här nu trots att vi har platsen till och med 6/4.
Så nu hoppas vi på vackert väder den här sista helgen så vi kan
vara utomhus större delen av helgen.
Långpromenad är inplanerat liksom grillning på lördag tänkte vi.


Har precis blivit färdig med tradera, har ikväll lagt ut annaonser på säljes,
var länge sen sist men nog minns jag hur grymt spännande det är att följa
auktionen, se om det kommer in några bud!
Tar lite tid när man ska stryka kläder och fota innan man kan lägga ut
dem till försäljningen.
Också har jag vunnit 2 auktioner idag, Mari Jungstedts pocketböcker
som jag längtar efter att få börja läsa nu.

cutecolorschores3.gif

Ilar vidare, eftersom vi åker imorgon direkt efter jobbet får jag ta
och packa/stryka kläder tills imorgon nu redan.
Nu är det dags för hockey igen........

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas ni får en bra "sista helg". Lördag ser väl inte vädret så lovande ut men stor sol på söndag.

Ha det gott // Kram

Ny adress: mjsson.se

Postat av: ejmis

Ha en riktigt bra helg och lycka till med Tradera =)

2008-02-28 @ 19:31:47
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Oj, nu har du mycket att stå i!! Hoppas också att ni får gott väder men det ska visst blåsa igen *suck*
Jag visste inte att man kunde beskära kastanj...där ser man, alltid lär man sig nåt nytt! *L*

2008-02-28 @ 19:39:11
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Soffie

Hoppas er helg blir jättebra.Jungsteds böcker har jag läst allihop de är såå bra och spännande!
Må så gott

2008-02-28 @ 20:07:33
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Nina

Vi hade med tänkt åka till husvagnen i helgen, nu har jag dock dragit på mig en förkylning och fått en släng av feber här :( SÅ får se imorgon hur vi gör.
Vi har med funderat om vi ska ta hem husvagnen redan denna helg eller vänta till påsk. Nåja nått att fundera på :)
Önskar er en riktigt härlig helg och ska hållar tummarna så att vädret är med er.
Kram

2008-02-28 @ 20:18:03
URL: http://www.mystifix.com/husvagn/wp/
Postat av: Eva

Även vi har börjat fundera på att ta hem vagnen. Mest pga avsaknaden av vinterväder...men så sa vi att vi kanske ska fira påsk i vagnen och då kan den ju lika gärna stå där den står som någon annanstans. Vi får se! Förtält och trallar o sånt jox kommer vi nog ta hem före vagnen hur som helst. När vi väl bestämmer oss ska det bara vara att kroka på och dra.

Ha en skön helg!

2008-02-28 @ 21:01:48
URL: http://blendamig.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Å, ha så mysigt! :) Men börja med Jungsteds böcker på egen risk, du kan inte släppa dem då du väl börjat... Ska bli kul att se vad du tycker... hoppas jag inte "lurat dig". Då du kommer längre i serien lär du känna alla personer, Knutas på polisstationen, reporter-Johan, Emma och gänget...
K R A M! ♥

2008-02-28 @ 21:35:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback