Du är vad du äter

Aha, och jag äter jordgubbar ikväll!!!
Färska jordgubbar med äkta vispgrädde äter jag!
Hade tänkt ha dem på torsdag som efterrätt på alla hjärtans dag
men det funkar ju lika bra idag också :-)

image908

Kristina på jobbet hade boken med till mig idag eftersom hon tycker
att jag bör läsa den och se vad detta handlar om, jämnföra med gi.
Jag har gått ner 3 kg nu men det går trögt som bara den, Stefan
däremot som inte har har extra kilon går ner trots att han inte behöver
utan mer bara sympatiäter tillsammans med mig, ingen som helst rättvisa.
Han äter vanlig restaurang mat ibland när han är ute och jobbar,
han dricker öl precis som vanligt som ju är massor med kolhydrater.
Äsch, jag gör så gott jag kan så får vi se hur långt det räcker,

Ikväll har vi varit och tittat på en utställning om hur planeringen
av vår bostadsort ser ut, stora förändringar på gång.
För vår del är det väl positiva men där var många som
var mer än arga, de som hade hus idag där det
är inplanerat ett nytt torg och resecentrum t ex.
Stadsarkitekten hade det allt lite hett om öronen ett tag.
Jag för min del tror att detta höjer värdet på husen som
ligger här i Älvängen när det kommer bli smidigare
och snabbare att pendla till Gbg!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Färska jordgubbar redan?? Mums vad gott!!

Postat av: Mia

Men om dom har hus där nu, kommer kommunen att tvångsinlösa dom då?

2008-02-12 @ 21:05:49
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: annebelle

Åh så gott! Jordgubbar med mjölk eller grädde eller varför inte glass...eller bara som de är! Underbart!

2008-02-12 @ 21:13:25
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Annika

Oj, oj, oj, så smaskigt det där såg ut. Mums! Jag blir jättesugen. Får kanske fundera på och köpa några till torsdag....

2008-02-12 @ 22:10:15
Postat av: Cia

Bra alternativ till Choklad... Bra jobbat Carina!

2008-02-12 @ 22:55:27
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Cissi

Färska jordgubbar som är såå gott.. Såg sådana i affären idag men jag köpte inga. Ska nog se om det finns imorgon.
Det var istället för chokladen kan jag tänka. Bra jobbat!
Kramar

2008-02-13 @ 20:14:08
URL: http://cissilina.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback