Förbannade skitbussar

Jag är förbannad, irriterad på Västtrafiks service!!
Har ni hört den förrut?
Ingen måtta längre på hur de sköter avgångar och dyl.
I morse skulle jag börja 7.00 istället för 8.30 eftersom vi hade
det lite krisigt på jobbet, fattades personal vilket gör det hela
ännu mer viktigt att man kommer i tid!
På grund av alla fel de ställde till med i morse så kom jag
på tok för sent vilket jag hatar, jag VILL passa mina tider västtrafik!!

Som det känns just nu så överväger jag att söka annat arbete faktiskt,
detta funkar verkligen inte alls längre!

På em sen sms:ar min kollega som direkt från jobbet skulle åka
in till Gbg för att åka vidare med tåg mot Sthlm och den bussen
kom heller inte somden skulle skrev hon!
Tur att det fanns en snäll förälder som skjutsade henne (ca 5 mil) 
in till Gbg så hon ändå hann med tåget som hon skulle!


Kommentarer
Postat av: Cia

Antagligen tokdyra busskort också?

Här satt jag fast i tunnelbanan pga växel fel i hela Sthlm enligt tågföraren.

Postat av: Monica

En gång - ok. Men då det blir mer en regel än undantag att t.ex. lokaltrafiken eller SJ inte håller tiderna blir man ju tokig. Å då man är e broende av dom för att komma till & från jobbet kan man säkert "gå i taket" då man står där och väntar...IGEN!

2008-08-21 @ 22:42:31
URL: http://mjsson.se/fotar
Postat av: Anna

Usch va irriterande!

Och som bussarna kör, så borde dom verkligen hålla tiderna.

En del kör ju så vansinnigt fort att man inte hinner vare sig kliva av och på bussen och andra som att dom har stulit den och är jagad av polisen.



Dels om bussen är så pass mkt sen, så borde man få någon form av kompesation eller vad det heter.



Hoppas det löser sig! Vore ju dumt om du måste byta jobb pga bussarna inte håller sina tider!



// KRAM

2008-08-22 @ 08:56:30
URL: http://annalundberg.wordpress.com
Postat av: joacim

GRR. Håller med du.

Bil e bra Bil e bäst Bil e det som glädjer mest!



Gör kollektivtrafiken gratis, bjud på tidningar, kaffe, massage... Och håll för h-vete tiderna på resorna.

Hade gärna betalt 100:- extra i månaden på skatten för fri kollektivtrafik.

2008-08-22 @ 17:06:20
URL: http://www.wehoo.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback