Tjejsnack v 14 Vad gör du när du är?

- Arg?
En arg Carina både syns och hörs, riktigt arg tappar jag kontrollen
totalt vilket slutar med att jag gråter av utmattning eftersom
det tar så på krafterna.

- Ledsen?
Gråter floder eftersom det är ett bra sätt att få ur sig ledsamheten!

- Nedstämd?
Allmänt låg bara.......pratar inte så mycket......osocial helt enkelt!

- Glad?
Glada Carina syns och hörs lika mycket som arga Carina,
syns och hörs på skrattet!

- Nykär?
Vad jag gör?.....tappar kontrollen fullständigt, det där med mat är
inte alls särskilt  viktigt just då och att sova skulle vara viktigt är ju  
fullständigt  överreklamerad  eftersom jag helst är vaken dygnet runt
tillsammans med kärleken :-)


Kommentarer
Postat av: synne

Det kunde faktiskt vara jag med....
Allt stämmmer in.
Vi är nog ganska lika tror jag.
Hoppas din onsdag blir en fin dag.
Här ska jag snart ut och rota lite i trädgården. Kratta bort gamla, tomma fröskal efter fåglarna.....
Vintern är nog slut nu. Hoppas jag....
Kram Synne :D

Postat av: Mia

Å jag med! Jisses vad det är lätt att gråta i olika situationer...:-)

2008-04-02 @ 16:49:01
URL: http://www.matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback