Telefonsamtal

Nu är det några dagar sen detta hände men jag skriver det ändå,
 kanske den det gäller läser här till och med.

Natten till lördagen vid 3-tiden ringer vår telefon här hemma
vilket gör att både jag och Stefan vaknar och undrar vem det är som
ringer den tiden på dygnet.
För egen del blev jag rädd med tanke på de trista samtal vi fått sista
tiden från familjen uppe i Gävle.
Telefonen står kvar nere så Stefan rusar ner och svarar då personen
i andra änden lägger på luren i örat på honom :-(
Tänker att någon ringt fel så vi lägger oss igen men hör då att min
mobiltelefon ringer som också ligger nere i hallen.
Orkar inte gå ner då jag förstått att det inte är ett samtal vi
behöver vara oroliga över eftersom de lade på luren i örat på Stefan.
Dagen efter kollade vi båda telefonerna och såg att det var ett
okänt Gävlenummer som inte gick att spåra på nätet på någon av
de sidor man man söka nummer tråkigt nog.

Om du som ringde läser detta så ber jag dig ringa andra tider på dygnet,
tider som vanliga medelålders människor brukar vara vaken!!
Naturligtvis är det någon vi eller i allafall jag känner eftersom de
ringde på min mobil också.  ¤ tycker inte om ¤

Känslan jag fick i magen när det ringde är svår att
beskrva men helt klart olustig!

image1019

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy fasen vilket otyg! Nä, sånt är inte roligt, ett oskick är vad det är! :/

Postat av: joacim

Det är rent ut sagt ett ofredande att hålla på så.
Hoppas personen faktiskt kan fixa att sluta upp. Annars publicera numret så ringer vi alla så ofta vi kan tillbaks *hihi* Mynt kan återbetalas i lika värde x 100...

2008-04-01 @ 10:05:56
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Anna

Ja det kan jag förstå att det är olustigt! Man blir ju alltid orolig när det ringer den tiden på dygnet!

2008-04-01 @ 14:18:44
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback