Kaffehög

Har haft en sån där riktig skitnatt då jag mest varit vaken hela natten,
vridit och vänt i sängen både på mig själv och kudden!
Drack en kopp kaffe igår kväll trots att jag vet att jag inte bör göra det,
vet ju att jag blir både kissenödig och snurrig av det.
Antar att jag får skylla mig själv men jag var så
sugen på en kopp efter maten.
Syrrans kille sov här i natt då han var i Gbg och jobbade och
efter vi hade ätit middag frågar jag ju som man brukar
om någon vill ha kaffe, trots ett nej till svar så sätter
jag på en panna och tar mig själv en kopp idiotiskt nog!
Får nog skaffa mig sånt koffeinfritt kaffe om jag ska
ha såna här fasoner i fortsättningen.
Egentligen hjälper nog inte det eftersom jag blir
extra kissenödig av just kaffe också

Fler än jag som blir "hög" av kaffe?

Klev upp när grabbarna gick upp imorse jag också för
att säga hejdå och ta en kopp......ja just det, KAFFE!


Kommentarer
Postat av: Eva

Det finns nog bara ett bot mot det där. Vänj kroppen med att dricka kaffe varje kväll eller låt för alltid bli!
:)

Postat av: Anna

Jag dricker inte kaffe. Man blir vuxen då, så får man ludna fötter.

//Kram

2008-04-04 @ 12:44:49
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Mia

Kan man bli sån av kaffe??? ;-)
Förresten så har lilltrollet Anna fel, det är bara Burträskare som har ludna fötter!

2008-04-04 @ 17:59:21
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: joacim

Nja, inte direkt... Jag dricker kaffe dygnet runt... Men på jobbet finns de som bara skriker om man kommer med en kopp efter 18... Nä nä nä kan det låta: Jag skall sova i natt!

2008-04-04 @ 18:45:04
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Ariel

HAHA!
Jag är precis tvärtom, jag kan inte sova om jag glömt dricka kaffe på kvällen. Då kan jag ligga där i sängen och bli så otroligt kaffesugen så att jag måste gå upp och sätta på en kopp, mitt i natten.

2008-04-07 @ 12:56:33
URL: http://arielleman.wordpress.com/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback