Efter bröllopet

Såg en film igår som är bland de bästa jag sett ,
avundas er som ännu inte sett den!
Jag har så svårt att recensera utan att avslöja alltför mycket men
kan säga att detta är en stark film, en film som stannar kvar länge länge
och som knappast lämnar någon oberörd........själv grät jag floder.
Huvudrollerna görs av Rolf Lassgård och Mads Mikkelsen
och 2 för mig helt okända kvinnor som båda gör kanonbra
skådespelarinsatser.
En dansk film som jag läste om när den kom förra året
men sen glömde bort konstigt nog.

image1020

Mitt betyg på denna blir 4,5 av 5 möjliga!

En film som även Stefan gillade.

Kommentarer
Postat av: joacim

Ojoj, även Stefan... Eftersom han håller på VF så kanske jag oxå gillar den således.

Postat av: Think Twice

Tack för tipset!
Då får jag nog plocka fram hela näsdukspaketen för jag gråter väldigt lätt om det är snyftare!
/Kram

2008-04-01 @ 11:26:57
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Pialotta

Den verkar helt i min smak:-) Vi såg nya Rambofilmen med Stalone .. inte så dålig den heller, men massor av våldscener. Jag har sett alla de andra, så lite kul med nostalgi och Stalone har ju bytt hydda och skepnad en aning om man nu får tycka till;-)
Ha de kramar

2008-04-01 @ 17:47:12
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Camilla

Den filmen har vi också. Den var annorlunda, bra, stark och Lassgård var strålande.
K R A M!

2008-04-01 @ 21:39:17
Postat av: Mia

Carina...jag och Lassgård, vet du...Jag är ju kär i den mannen, så den måste jag se! ;-)

2008-04-02 @ 08:57:05
URL: http://www.matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback