Efit onsdagen 12/9 -07

Tänk att jag kom ihåg att det är efit idag, brukar ju inte göra det som ni vet!
06.00 Idag ska ni slippa se den vidriga fläkten som ännu sitter kvar i taket!
Istället är det fossingarna som blir fotade så direkt på morgonen.
image433

07.00 Nere i tvättstugan och viker ihop tvätt som ska ut till husvagnen!
image434

08.00 Sätter mig vid tv:n med en kopp kaffe en stund, kollar mailen också.
image435

09.00 En sen frukost, väldigt sen för att vara jag, gröt och mackor!
image436

10.00 Idag är det så äntligen dax att packa vagnen för att åka till Elmia
där det är den stora
husvagn & husbils mässan.
Åker idag när Stefan kommer hem och vänder hemåt på söndag igen,
ska bli så skojigt att se på alla nyheter som kommer på fronten.
Vi från Husvagnsforum har en egen "by" i år igen, 30 vagnar som
kommer att stå tillsammans på område 3 vid vätterns brant.
image437

11.00 Leter efter en bok som jag ska ha med mig, men var är den då?
Camilla Läckbergs Stenhuggaren som jag vill ha med mig......letar vidare.
image438

12.00 Hämtar posten som numera består av massor med post vi inte
fick innan vi skaffade hus som ni ser.
image439

13.00 Blommorna ute behöver vattnas nu när vi ska vara borta så länge,
de får en liten extra svätt också när jag ändå är igång!
image440

14.00 Dax att äta mat, micrat sen igår blir det idag, stuvade morötter,
korv och potatis. Lägge märke till förpackningen intill, "fulmjölk" från Lidl!!
image441

15.00 Så, nu är vagnen packad och färdig för avresa till Jönköping!
Nybäddad, välfyllt kylskåp med mat som bara är att värma i ugnen!
image442

Nu avslutar jag dagens efit eftersom vi kommer att sitta i bilen snart,
på elmia står vi alla (6000 vagnar) utan el så vi får väl se hur det blir med uppdateringarna
de närmsta dagarna.
Ha en go helg allesammans

Kommentarer
Postat av: Carina

6000 vagnar!!
Måste vara en imponerande syn.
Snygg TV-bänk och husvagn har ni oxså

Postat av: leila

Hej, attan attan. Nu har jag glömt efit igen, men ser att du kommit ihåg det. kul att se din dag och vilken fin inredning ni har i husvagnen. när jag och gubben är ensamma då ska vi också ha en med en sån dära säng. På elmia var jag många ggr då jag bodde i Vänersborg. ha det så trevligt i helgen. kramis leila

2007-09-12 @ 20:16:47
URL: http://ladyley.se
Postat av: Malin

Hallå! Hittade du boken, annars kan de va jag som har den.. Lånade ju en Camilla Läckberg bok av er förut!

2007-09-13 @ 13:10:00
Postat av: Monica

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg. Er vagn ser riktigt mysig ut tycker jag.
Kram

2007-09-13 @ 13:39:34
URL: http://mjsson.com/blogg
Postat av: Micke

Inne och kollar in foton, tjusig husvagn ni har!

2007-09-14 @ 06:33:17
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback