Blocket


      
Till frukosten idag så satt jag och letade på blocket.se som så många
ggr förr, roligt och ibland lyckas man ju fynda också.
Hittade 4 stycken "vill ha grejer", knappast några fynd men nog skulle
jag vilja äga dessa allt.
Parrdörrarna att ha som prydnad inne någonstanns.
Det franska skåpet skulle säkerligen gå att tränga in det också.
Signerade samlartavlor med Tord Lundström & Börje Salming, Brynäsare :-)
Pottstolen är ju helt underbar, skulle passa alldeles utmärkt i hallen.....
......eller kanske nere i källaren!
Nu blir det ingen affär alls av detta, på tok för dyrt men alltid roligt att titta bara.
Brukar ni köpa eller sälja på blocket?
Jag göra båda delarna, säljer och köper alltså!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag sålde ju min "balklänning" där.. Dock inte köpt nåt men är sugen på KENT biljetter!

2007-09-20 @ 10:06:03
Postat av: Mia

jag har både köpt och sålt där (Tradera också!) *L* Just nu ligger kissarna ute på Blocket, men det är ingen som vill ha dom... :-(

Postat av: Carina

Jag har gjort ett super klipp på Blocket.
När jag fann GOLDIE där.
Sådana pardörrar fast gröna har jag liggade ute i garaget, så man ska ta in dem som prydnad :o
det franska skåpet är min vill ha grej.

2007-09-20 @ 19:03:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Klart du ska länka mig
(jag har gjort det med dig redan, utan att fråga kom jag på :/

2007-09-20 @ 19:05:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Anna

Sicken kunglig toa! Den skulle jag vilja ha! Måla den vit och så...
Synd att den inte gick att "trä" på den vanliga skitstolen, det hade blive fräsigt och annorlunda att ha en sån toastol!!!
/KRAMEN

2007-09-20 @ 21:51:35
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Monica

Handlat har jag gjort på blocket och sålt har jag gjort två gånger. Tycker det är riktigt kul att kika på den sidan och det har nästan blivit ett "måste" att kika en snabbis varje dag
Kram

2007-09-23 @ 18:09:08
URL: http://mjsson.com/blogg

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback