Tjejsnack v 44 årstiderna

  • Vilken årstid är den bästa, varför?
    Tycker att alla har sin charm,
    men visst är våren och sommaren lite extra.

  • Alla årstider har sin charm!
    Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?
    Ja men det var ju mitt svar på fråga ett!
    Sommaren är man ledig, semester, bad, lite kläder m.m.
    Hösten gillar jag också numera, tillåtet att kura inomhus och bara mysa
    Vintern gillar jag när det är RIKTIG vinter,
    inte regn och rusk som ofta är på västkusten!
    Våren är ju den årstid när det börjar "pirra" i magen, 
    ljuset kommer tillbaka
  • Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?
    Skulle vara tomt utan alla våra 4 årstider, lever ju redan nu utan vinter
    vilket jag inte alls tycker om!
  • Under vilken årstid fyller du år?
    Vintern, fyller år på juldagen, samma dag som mormor Regina Lund :-)
  • Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?
    Olika beroende på var vi är!
    När vi firat jul hos Stefans mamma så har jag fått
    kaffebricka och presenter på sängkanten,på morgonen.
    Har alltid sovit över där när vi varit där på julaftonen.
    När vi firar julen uppe i Gävle har det oftast blivit firande på natten,
    strax efter 12-slaget på julaftonen alltså,
    min mamma som inte kan hålla sig!

    http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Kommer inom och skakar loss lite till Paul Potts.. såg honom igår på cancergalan .. 3-an.. En sådan röst.. man ryser.. ryser gör kanske många denna dag, då det är den 31 oktober.. varför kolla in o gästabuda mig denna dag:-)
Kramar

Postat av: Mia

Testa att göra maränger, det är hur lätt som helst! Vispa 2 äggvitor hårt, rör i 1,25dl socker. Klicka ut på en plåt med hjälp av två skedar (det blir precis en plåt) grädda i 150 grader 25 minuter, klart! Men låt dom svalna på plåten innan du lossar dom. Jag lovar, du kan inte misslyckas.. :-)

2007-10-31 @ 19:38:17
URL: http://matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback