Tjejsnack v 42 Relationer

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
    Stefan är den första jag tänker på......mamma och syrran också såklart.

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? 
    Kan man göra det eller inte?
    Tror jag är svårt, självklart finns det de som man uppskattar mer än andra, vore konstigt om man inte kände så.

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
    Inte vad jag kan minnas nu iallafall.
    Troligtvis har jag inte det, för visst borde man minnas en sån sak.....

  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
    Absolut, iallafall till de som jag känner att jag vill ha en relation till!

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
    Beror vem man frågar, jag är nog inte rätt person att svara på
    det tror jag.


    http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback