Tejesnack v 41 Bröst

  • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
    Har hoppat över en undersökning som jag blev kallad till, annars har
    jag gått de ggr jag blivit kallad.
    Men själv gör jag väl inte några större undersökningar här hemma
    kan jag påstå, vanliga tvättandet då bara.

  • Är du orolig för bröstcancer?
    Klart jag är, är inte alla det?

  • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med,
    något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
    Något väldigt kvinnligt!

  • Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
    Skulle kunna tänka mig mindre, en b kupa vore drömmen tycker jag.
    Men mest av allt önskar jag att jag hade mindre ömma bröst,
    mammografin t ex är ett rent helvete tycker jag.

  • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
    Nää verkligen inte, nå´n måtta får det allt vara!

    http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Seinha

Håller med dig i allt!

Postat av: leila

Hej, kul att läsa ditt Tjejprat om tuttar :) men håller inte med dig i allt :) ha det bra, kramis leila

2007-10-10 @ 21:27:33
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback