rosenrot

Nu jäklar ska vi bli pigga igen är det tänkt!
Båda har vi varit som 2 zombier sista tiden men nu är det slut på det.
Vi har köpt
rosenrot !
image593
Pratade med min gamla barndomsvän Lena i telefonen igår,
mest pratade vi nog sjukdomar, ålderstecken, vi vet det :-)
Lena är nog den mest morgontrötta människa jag känner,
kan sova hur länge och mycket som helst, tills hon började med dessa.
Helt plötsligt är hon uppe med tuppen på morgonen, knappt jag tror att det
är sant, har bott ihop med henne och vet hur hon är.
Mirakelpiller alltså, nu har även vi köpt för att se om det gör underverk
med oss också, även min Stefan är otroligt trött på morgonen.
Så nu förväntar jag mig att vakna före klockan ringer imorgon bitti,
hur det verkar återkommer jag med om någon dag!
Någon av er som testat rosenrot ?

Ehhh, detta sa Lena inget om !

Kommentarer
Postat av: syrran

ska bli kul o höra om det hjälper...

2007-10-31 @ 20:32:54
Postat av: Carina

Jag har prövat men jag vet inte om jag såg någon märkbar skillnad, men man ska kanske äta dem ett tag innan den syns.

Postat av: Helena

Jag brukar äta dem under vinterhalvåret. Har inte börjat med dem ännu. Man blir både piggare och gladare. Men det är viktigt att man köper rätt förpackning. Orginalet ska det vara. Det är den du har.

2007-10-31 @ 22:19:21
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Malee/Britt-Marie

Jag gav bort Rosenrot till en trött man jag jobbade med tidigare. Visste då inte om att det var en kärleksrot. Höll på att skämmas ihjäl när jag upptäckte det, vet fortfarande inte vad hans fru sa...
:-)

2007-11-01 @ 06:49:09
URL: http://gingmalee.resaithailand.se
Postat av: Cissi

Har inte testat dessa, brukar äte några kurer av Berocca under vinterhalvåret. De håller oftast förkyldningar på plats och jag bir pigg.
Kramen

2007-11-01 @ 07:05:28
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Laxa

Nu kanske inte Stefan blir så "trött# dagen efter....hi hi hi

2007-11-01 @ 09:25:02
Postat av: Mia

Jag äter i vild förtvivlan! Jaaa, inte för det där med sexet utan för att bli piggare och jag tycker nog att jag märker skillnad. Jag vågar inte sluta i alla fall, för då vet man ju inte vad som händer..*L*

2007-11-01 @ 16:58:34
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Monica

Jag har testat men märkte tyvärr ingen skillnad alls. Man reagerar nog olika på det som allt annat.
Lycka till!

2007-11-02 @ 09:42:26
URL: http://mjsson.com/blogg

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback