Tradera

Nu är jag en riktig "traderare"!
Har både sålt och köpt är det jag vill ha sagt.
Sålt 2 varor till priser som vi är väldigt nöjda med,
pengarna från båda köparna sattes in igår så idag ska
jag paketera och sända till dem.
Sen ska man ju bedöma köparna också har jag fått
lära mig, bara gott att säga om dem ännu så länge,
ska ju naturligtvis kolla på kontot först om pengarna kommit in :-)
Igår kväll fick jag mail om att jag vunnit en budgivning också,
roligt för jag har varit med på flera men hoppat av när del blivit FÖR dyrt.
Men jag har ännu inte fått mail från säljaren som man ska få när man
vunnit en budgivning, alltså har jag heller inte kontonummret jag ska sätta
in pengarna på, lär väl komma under dagen kanske.
Ska visa er sen vad det är jag köpt, har med inredning att göra :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tradera är (y)

Postat av: Mia

Det är jättekul med Tradera! Det finns köpare och säljare till allt.. *L*

2007-11-08 @ 16:41:38
URL: http://matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback