Tjejsnack v47 Barndomen


  • Vad är ditt allra första minne?
    Herre gud, jag som knappt minns va jag gjorde igår!!!

  • Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)
    Lilla syster Lotta, mamma Gunilla och Pappa Rolf som tyvärr
    dog tragiskt endast 32 år gammal.

  • Vad gillade du att göra när du var liten?
    Läsa och lyssna på band/skivor.......pyssla (tror jag)
    Barbiedockor var ju en höjdare, byggde upp landskap som passade till
    med hästar, hus, garage, hagar m.m.

  • Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
    Ett sjuhelvetes humör men också känslig på nå´t sätt.....

  • Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?
    Nää kan inte komma på någon händelse på så sätt!
    Däremot var Lotta och jag sommarbarn uppe i Sundsvall under några år
    som betytt mycket för mig, tillsammans med andra barn på en bondgård
    var livet toppen!
    image646



    http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig bild. Campare även då ser jag.


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback