Tjejsnack v 48 Livsåskådning


Kommentarer
Postat av: Carina

Hm, är julpolisen igång igen:/
Jag som tänkte sätta ut en bild från glasverandan som jag pyntatde lite efter hundpromenaden....det får väl vänta då, har inte råd med några böter så här före jul :(

Postat av: Elisabeth

Ja, jag har nog köpt hela kittet... nästan! Inte för att jag är någon superreligiös springa-på-möten-människa... utan det är nog mera en tro som jag bär inom mig: Att vi en dag ses igen! Jag bara vet att det är så... för livet kan inte vara så himla ointelligent att när vi dör så dör vi bara! Poff.. o knall och fall!!
Neej, jag har nog lite mycket svårt att köpa det!!

Vad synd att julmarknaden på slottet blev en sådan besvikelse! Ni fick alltså betala för en stunds trängande...typ?

Varm kram..

Ps. Tack snälla...för ord som ger ljus..!

2007-11-27 @ 11:51:56
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback