Tjejsnack v 46 Sömn

  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
    Sover sisådär, bra om jag har tv:n på hela natten och inte alls
    om tv:n är av! Därför står den på heeela långa nätterna här hemma
    för att jag ska kunna nanna gott!

  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
    6-7 vardagar och ungefär lika på helgerna, kanske 1 timma längre.

  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
    Kliver upp strax före 6 varje morgon och lägger mig ca 22.30-23.00

  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
    Gick i sömnen när jag var yngre, numera tror jag att jag är ganska
    stilla på natten. Har fått höra att jag "äter" i sömnen, tuggar och sväljer,
    men det vet jag inte om jag gör nu, tror inte det.

  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
    Sover ju med min Stefan!!

              image637

http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch och fy för att sova dåligt. Jag är periodare. Har blivit bättre nu sedan jag börjat med koffeinfritt kaffe och yoga ibland på kvällarna, speciellt då jag jobbat kväll och behöver varva ner fort.
Kramar!

Postat av: Camilla

Svar från min blogg: Du hade rätt, jag solade där du trodde. Det finns inget solställe närmare. :)
Kramar!

2007-11-16 @ 08:10:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback