Sybord

Tror knappt det är sant men jag har haft symaskinen stått framme
i flera dagar nu, uppdukat sybord om jag skulle råka känna mig
kreativ på nå´t konstigt sätt!
Idag har jag haft den "konstiga" känslan, jag har sytt vadderade  hjärtan!
image638
Och fler ska det bli har jag tänkt, var jag ska hänga dem har jag ingen aning,
kanske hamnar de i granen eller i ett fönster.
Men nu är det dags att duka av, ska ha Eva & Kjell på mat ikväll så nu får jag
duka bordet med porslin istället för tyger!
Här hade vi -6 grader imorse och nu är det  +2 och dimmigt så  man
knappt ser grannhusen trots att de står tvärs över gatan bara :-)
Vill mycket hellre ha vitt på marken...............


Kommentarer
Postat av: Mia

Tror jag dånar!! Jag hade också tänkt sy vadderade hjärtan!! Åsså har du en likadan symaskin som jag...näää nu är det nåt konstigt! Vi har nog drabbats av en julvirus, du och jag... *S*

Postat av: Camilla

Men oj vad du är pysslig! Jag tror julkänslan har infunnit sig hos dig för länge sedan, kanske beror på snön ni har fått? =)
Hoppas ni får en trevlig kväll med era vänner och att banoffepajen med hallon blir smarrig (mmm... nu kurrar det i min mage).
Kram!

2007-11-16 @ 13:02:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Christina

Tänk om jag tog mig för och ta fram maskinen också ska byta dragkjedor i jackor till några vänner, men jag tar mig inte för. Får nog skicka dem till dig ;) ha det gott kram

2007-11-16 @ 14:44:29
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: syrran

vad fint det ser ut,värst va det pysslas nu då,men det är väl kuligare med hus...

2007-11-16 @ 21:20:43

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback