Hur kunde det bli så här?

Jag som vanligtvis brukar ha mellan 50-60 läsare om dagen
hade igår 274 stycken!!?? Med 497 visningar!
Men hur kunde det bli så undrar jag ju såklart.
Min teori, igår morse var en tjej vid namn Emma in och skrev en
kommentar vilket gör att jag går in till en henne och skriver en rad.
Efter det kom det fler och fler kommentarer från nya läsare som jag
också tittade in hos för att skriva en rad, tror det var ca 10 olika pers.
Hör till saken att alla är unga tjejer, jag har alltså kikat in
i en helt nya bloggvärld som jag annars inte brukar läsa.
Antar att det i sin tur leder till att andra klickar in till mig från mina
kommentarer i deras inlägg, detta är vad jag tror.
Brukar hålla mig till de gamla beprövade bloggarna, sällan jag gör
nya besök när jag tänker efter, bara när det är nya som tittat in till mig
och skrivit en kommentar.
Trodde knappt det var sant när jag tittade på statistiken nyss, men visst
blir man glad när nya människor tittar in, framför allt när de lämnar
"spår" efter sig i form av en liten kommentar :-)

Nu ska jag strax väcka Stefan, jo han är hemma idag för att kunna följa
med mig till sjukhuset idag

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det roligt? Jag tycker det är så kul när unga människor tittar in till en sån som jag, skitkul, rent ut sagt! :-)


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback