Buzzador

Jag har varit med i Buzzador sen i januari tror jag,
fisk ett erbjudande i maj som jag hängde på, godis som jag
tror hette truly något......
Sen har jag inte hört något förrän nu, denna gången handlar det
om att vara testspelare år ett spelbolag som heter BraOdds!
Det tänker då inte jag vara med och testa, inte en chans!
Någon annan som fått samma erbjudande?
Ni andra som är med, hur ofta får ni erbjudanden?
Nu efter att inte vara med på detta erbjudande lär jag väl aldrig
mer få något skulle jag tro, då får de väl vara så¨då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick också de. Men ska ICKE vara med! Jag vill ju ha saker (GODIS) inte nåt sånt där!

2007-11-08 @ 12:15:00
Postat av: Mia

Jag har varit med sen i somras och fått två erbjudanden, ett med halstabletter och nu kaffet, så för min del har det varit bra


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback