Tjejsnack v 18 Språk

Språk

·Pratar du något språk utöver svenska?
Engelska och teckenspråk!

·Vilka språk har du studerat?
Samma som ovan, engelska och tecken.
Just ja, kom precis på att jag faktiskt läst tyska en gång
i tiden också, kommer inte ihåg ett endaste dugg när jag tänker efter!

·Har du någon gång läst en hel bok som inte varit på svenska?
Japp, på komvux för något år sedan, alla skulle läsa en bok på engelska
som vi sedan skulle recensera och lämna in.

·Tycker du att det är viktigt att kunna andra språk?
Om man som jag älskar att resa är det väl en fördel att åtminstonde kunna engelska.

·Vilket språk önskar du att du kunde?
Thai vore skoj att kunna eftersom jag hoppas resa dit många fler ggr i livet.

http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback