Sålt lägenheten

Nu har vi vait ute och firat att vi sålt vår lägenhet!
Kontraktet skrevs ikväll, vi är MER än nöjda,
bostadsmarknaden är verkligen helt hysterisk här i Gbg.
Tänker på hur nervös jag var när vi hade skrivit köpekontraktet
på den här lägenheten för snart 5 år sedan, tänk om jag då
vetat vad jag vet idag, hade sovit gott då skulle jag tro.
Har varit på Vingården och njutit av den goda maten,
ett ställe vi absolut kommer att besöka igen innan vi flyttar.
Så nu är det fritt fram att börja packa ner grejer, står redan
lådor i hallen som väntar på att fyllas.
Vi överlåter lägenheten 2/7 till nya ägaren trots att vi får
huset 1 månad senare, gör inget, vi bor mer än gärna i husvagnen.
Alla grejer kommer vi att ställa in på Stefans jobb och där får de sen
stå tills vi får nycklarna, flyttar alltså härifrån om ca 1½ månad.
Ni må tro att vi längtar nu, men en dag i taget heter det ju

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååååååh GRATTIS GUMMAN!

Vad glad jag är för eran skull!
Det blir ju fin fina pengar till
renoveringen av huset! Ska bli
så spännande å följa fortsättningen!

/Många kramar

Postat av: Malin

Grattis!

2007-05-10 @ 23:55:54
Postat av: Malin

Det är superlätt när man väl kan de! Jag kan hjälpa dig om du vill, så kan du hjälpa mig med bakgrunden? :)

2007-05-11 @ 10:03:49
Postat av: Tina

GRATTIS!! Vad skönt att det gick bra!!!
Vill ju inte att sommaren ska försvinna för snabbt men hoppas ändå det går fort tills ni får nycklarna :)
Kram

2007-05-11 @ 11:00:46
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Micke

Toppentoppen du!
Härligt att det är klart redan nu.

2007-05-11 @ 22:14:18
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback