Dumpa "liket"....

Så har då nästan en hel vecka gått utan att jag vet vart den tagit vägen,
vad har jag gjort egentligen?
Jo jag har försökt fått lite gjort här hemma, har jag det då? Nej inte mycket!
Igår var jag på provtagning igen sen skyndade jag mig hem för att
packa ner lite grejer, sånt som vi inte alls kommer att behöva mer
den tiden vi har kvar här.
Fick veta i måndags att det blir flytt 1/8 som det var sagt från början,
lite synd men inte mycket att göra åt., betyder att vi får bo i husvagnen
under juli månad när vi är bostadslösa.
Har inte ork till något alls, helt hopplöst med sömnen som gör att jag
går som i dvala hela dagarna.
Den här helgen ska vi vara hemma och greja har vi bestämt,
köra iväg mer lådor till Stefans jobb där vi "magasinerar" våra saker tills
det är dax att flytta in i huset!

Fördelar med att bo i hus?
Tja en kom jag på igår, skulle vattna våra blommor ute på balkongen när
jag får se att det rör på sig överallt.
Ropar på Stefan som med äckel i rösten talar om att det kryllar av löss
överallt!  Tar en stooor svart plastsäck som vi tömmer ut allt i.
Så, var gör vi nu av säcken, åker väl ut bara och tömmer den någonstanns,
vilket visade sig vara lättare sagt än gjort.
Folk och hus överallt vi åkte, kändes som vi hade en lik i säcken som vi
till vilket pris som helst måste "dumpa" på ett ensligt ställe.
Konstigt hur man kan känna, vi hade ju bara jord i säcken, visserligen med
löss men det spelar ju ingen som helst roll.
Slutade med att vi åkte ända till Jonsered för att till sist hitta ett ställe vi
kunde tömma säcken, kändes verkligen som vi gjorde något brottsligt,
kanske hade känts bättre om säcken varit röd....rosa eller gul?
Kom till saken nu då, jo, när vi flyttat in har jag en alldeles egen kompost
där jag kan tömma mina "lik" oavsett färg på plastsäcken!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA.... Gud vilken syn med er två smygandes omkring med en svart soppsäck!Men visst är det hemskt när man känner så även fast man inte gör något olagligt alls.
Era husvagnsträffar verkar hur mysiga och roliga som hellst, fast det gäller ju att hela familjen tycker lika dant *hmmmm*
På tisdag är jag KLAAAAAAAAAR!!!!! och på onsdag skall jag på min första intervju, spännande.
Kramar i massor från Nettan

Postat av: Micke

Hehe, som 2 skummisar som är ute och smyger!
Trött och segt här med så det händer inte mycket här heller..

2007-05-24 @ 22:47:42
URL: http://kludd.se
Postat av: Tina

Skrattar...Förlåt men jag ser bilden framför mig hur ni sitter kallsvettandes i bilen o letar efter det perfekta stället att dumpa liken på *asg*
Kram

2007-05-25 @ 09:37:56
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback