Besviken

Känner mig  besviken och ledsen ikväll,
läkaren skulle ringa mig idag vilket han INTE gjort.
Egentligen hade jag nog inte väntat mig det heller men
jag behöver prata med honom känner jag.
Detta med min fot har mer och mer blivit ett handikapp för mig.
Jättejobbigt att vara bland människor som man inte känner när
det blir såna smärtor som det blir, jag faller ihop på marken
rätt vad det är. Nu händer det oftare och oftare vilket gör att jag
knappt vågar gå ut ensam längre.
Om Stefan är med går det bättre, känns tryggare då.
Nu har det hänt fera ggr när vi varit ute och handlat vilket är gräsligt,
folk tror ju att jag fått en infarkt eller liknande.
På jobbet händer det också, igår skulle jag på en s k Work Shop mellan
klockan 14-17, vid 13 tiden fick jag ett anfall när jag satt i fikarummet och
på vägen dit  hände det igen, tur så var Barbro med mig.
Väl inne satt jag som på nålar hela tiden, livrädd att det skulle bli där inne
bland ca 40 pers som jag aldrig sett innan, alla sitter i diskussioner runt
sina bord, själv kunde jag inte alls koncentrera mig på det jag var där för.
Har heller inte fått tid för röntgen som jag ska få, allt tar sån tid känns det som.
Men det är ju i och för sig inget nytt, eftersom vi ju är inne i "sjuksvängen" av
flera orsaker nu så vet jag att det är så, allt tar sin tid.

Något annat, idag har äntligen sista visningen varit på vår lägenhet, skönt!
Måndag och tisdag har vi ju varit "utvisade" hemifrån och
imorgon börjar budgivningen, så spännande det ska bli.
Johanna (mäklaren) sa att det varit 34 visningar vilket var många enligt henne.
Budgivningen kommer att ske med sms, även Stefan och jag kommer att få
alla bud till våra mobiler allteftersom de kommer, OM vi nu får några bud!! :-)
Nu återstår inget annat än att krypa ner i sängen, så skönt!

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Fy vad jobbigt med smärtan, hoppas verkligen doktorn ringer snart och kan svara på dina frågor. Kommer smärtan att försvinna eller är det medicinering för alltid som gäller?
Spännande med lägenheten, självklart får ni massor av bud, vänta bara=).
Krya på dig!
kramis

Postat av: Ella

Vad jobbigt det låter med foten!! Hoppas att du får den hjälp du behöver snarast! Lycka till /Ella

2007-05-10 @ 10:53:20
URL: http://whattowear.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback