Tjejsnack v10 vanor & ovanor

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Smörjer mina fossingar, morgon och kväll

· Vad har du för ovanor?
Ovana vet jag inte om det är, jag kan inte gå utan något på fötterna
inne, alltid tofflor eller inneskor på mig!

· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Borde ta för vana att ringa lite oftare till vänner än vad jag gör idag!

· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Jobbigt med folk som inte passar tider,  respektlöst mot den/de som väntar.

· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Ja det är klart att jag har, men det tänker jag då INTE berätta här offentligt!! :-)

http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback