Tjejsnack v 12 Vår!

Vår!

·Har du något vårtecken som innebär vår för dig?
Klart jag har, detta foto tog jag förra veckan här i Gbg, vid Stockholmsgatan där vi bor!
Vår i allra högsta grad för mig, blommorna är nog det första vårtecknet, sen
kommer motorcyklar, nercabbade bilar och avklädda människor!
image206
·Har du fått vårkänslor än?
Hade börjar få så smått förra veckan men sen blev det ju skitväder igen.
Igår hade vi alla väder man kan ha här, regn, snö, solsken och hagel i omgångar!

·Gör du något speciellt hemma när det blir vår?
Njaa, stökar lite extra, kastar mer grejer än normalt!

·Vad är det bästa med våren?
Utan tvekan ljuset!!!

·Finns det något negativt med våren?
Skiten, plötsligt så syns ju allt som samlats under vinterhalvåret!!



http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tjusig bild du tagit. kramis leila

2007-03-20 @ 19:51:08
Postat av: Pialill

Tjusig bild!

Jag hittade vårens första blåsippa idag..Men jag fick krypa på alla fyra för att se den. Bara knoppar ännu, men dock en sippa. Våren är ljuvlig!
Trevlig kväll och kram.

Postat av: Malin

Ja, visst blev man less när man läste de.. Jag måste ta dom ikväll för jag har sovit i 3 timmar nu på kvällen.. :/

2007-03-20 @ 20:33:16
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, kände att det hade passat mig! Men Isabell tipsa mig idag att scandic väst behöver en receptionist, så ska ringa dom imorn och göra ett försök! Ja att det ska va så svårt o skriva i rätt blogg, hehe. Har ju hänt förr :-) Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på Desperate Housewifes, ÄNTLIGEN!!

2007-03-20 @ 20:58:39
URL: http://malinchica.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback