Tjejsnack v 11 Tant eller fjortis?

Tant eller fjortis?

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Inte kan jag välja mellan de två alternativen inte, det ena behöver väl
inte utesluta det andra.

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Har köat och varit på krogar alldeles för mycket genom åren,
har inte alls någon större lust med krogbesök längre.
Men man ska aldrig säga aldrig, de mest oplanerade grejerna är ju oftast de roligaste.

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Absolut lagom bara, om det inte är fest förstås, då får det gärna vara "partyvolym"!
Sen är det också så att min hörsel blivit sämre så jag har t ex tv:n på högre numera än jag hade förr.

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Om det är kallt så gärna mössa, annars inte!
Trots att jag har en snygg brynäsmössa som jag mer än gärna bär så tillhör jag inte
de som använder mössa i "alla" väder!

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Tyvärr uppe med tuppen numera,, hur gärna jag än vill sova på morgonen så går det bara INTE! 


http://tjejsnack.rebeccas.se/


Kommentarer
Postat av: leila

åh, jag vill också kunna vakna någon gång med tuppen, jag måste alltid bli väckt av någon eller ställa klockan för att komma upp före tio. det kan också var jobbigt. kramis leila

Postat av: Malin

Jag fick också tjejsnack mailet, har inte orkat svara på det, men läste igenom frågorna o svarade ungefär lika som dig.. tant redan alltså :) Måns va helt klart grymmast gånger 1000!!

2007-03-12 @ 22:55:12
Postat av: Chrissie

Åh, tack för tips angående Stockholmstrippen.
Enligt dessa frågor skulle jag nog bli tant - däremot känner jag mig oroväckande ofta även som en fjortis ;D
Kramar Chrissie

2007-03-13 @ 20:08:47
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Kaffebönan /Pialotta

Vaknat med tuppen har jag gjort två dagar nu.. inget kulet alls då min sömn inte varit allt för bra.. 4 timmar är för lite. Känns i hela kroppa.
Ha de gott Carina
Kram

2007-03-14 @ 16:49:22
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback