Eric

Eva ringde mig och talade om att hon ska bli "farmor",
till denne lille krabat, krabaten heter Eric och är snart 8 veckor.
!
image191
Eric är bara så himla söt.....
image190
.......den 23/3 kommer han "hem" till husse & matte!
När Eric växer upp och blir stor blir han lika stor och ståtlig som sin pappa!
image192
Rasen heter Dogue de Bordeaux som jag aldrig hört talas om tidigare.
En ras som just nu är väldigt populär, lille Eric kommer ifrån en Kennel
i Norge, mamman är från Norge och pappan från Slovakien.
Känner jag Eva rätt så har hon nog börjat stickat bebiskläder till
honom redan :-)......men skynda dig, annars växer han nog ur dem!

Kommentarer
Postat av: syrran

gulle gulle gull,skulle kunna äta upp såna sötnosar,helt underbar,pappan...hmm så ful men ändå så söt

2007-03-11 @ 19:42:36
Postat av: Monica

Gudomlig!! Men jag skulle nog vilja stoppa honom i växten - sötast som valp.


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback