En fråga....

Tänkte att jag skulle fråga er andra hur ni gör.....
Om ni i er blogg får frågor, svarar ni på dem i er blogg då
eller i "frågarens" blogg?
Jag har nu i ett par dagar svarat i min egen blogg,
men så tänker jag att det kanske blir konstigt,
går den personen verkligen in igen och läser samma inlägg?
Att det kan komma frågor på det man skrivit är ju inte alls
konstigt, skulle vara bra att veta hur ni andra tänker om detta!

Upptäckte NU att det är EFIT idag, får väl börja fota nu då,
har ändå inte varit uppe så länge så det gör inget!

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Jag brukar svara i "frågarens blogg". Vet faktiskt inte vilket som är "rätt eller fel". Är det många av samma typ av fråga så kan jag svara på min egen blogg men då har jag kommenterat det i nästa inlägg.
Vissa dagar kan man skriva flera inlägg och det kan vara svårt att komma ihåg i vilket inlägg man kommenterade eftersom vissa uppdatera flera gånger per dag.
Ska bli kul att läsa hur andra gör och resonerar.

Lycka till med EFIT idag!
kramis

Postat av: Malin

Jag svarar i frågarens blogg. Såg att det va efit dag idag, va sugen att hänga på men nu känns det lite försent. Ska kolla in nästa datum och göra det då!

2007-03-18 @ 15:02:07
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Micke

Jag brukar svara hos den som skrivit... men inte hur som helst i första bästa inlägga bara för det ser ju knäppt ut också.

Blir ingen hockey idag trots biljett... suuuuuker!

2007-03-18 @ 15:16:46
URL: http://kludd.se
Postat av: Monica

Jag brukar svara hos den som ställer frågan. Ibland som en kommentar i ett inlägg men om det inte "passar" så får det bli i gästboken. Är det något "större" så kan det bli att jag skickar ett mail.

Rätt eller fel...ingen aning.
Kram

2007-03-18 @ 15:22:59
URL: http://mjsson.com
Postat av: leila

Hej, oftast så mailar jag svar eller så svarar jag i gästboken hos frågaren. ha det gott/leila

2007-03-18 @ 16:27:58
URL: http://ladyley.se
Postat av: Malin

SABLANS BRYNÄS!!

2007-03-18 @ 19:47:42
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Kaffebönan /Pialotta

♥ Jag svarar i frågarens blogg eller så skriver jag någon kommentar i mitt nästa inlägg.
Jag vet att många svarar sina kommentarare i sin egen blogg.. men tänker så här.. Går de som frågat verkligen in igen och kollar om man svarat. Nej det får bli som jag gör nu.
Ibland har det hänt jag gjort något tillägg i en egen kommentar i min blogg, men inte ofta jag är där. Många har massvis med kommentarer på så vis då de svarar varandra, men det där är inget för mej. Var och en gör som den vill med det där. Är väl inget som är rätt eller fel i det där.
Efit.. är inte med och aldrig varit, men kolla andras ibland.
Kram o natti Carina ♥

2007-03-18 @ 22:11:48
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Anonym

Det där med svara på kommentarer har jag funderat på länge. Installerade ett plugin till min sida, där man kan svara på kommentarer. Men det blir som tokigt ändå. Som du skriver så är det ju inte säkert att den som frågat gått tillbaka igen. En del svarar ju på alla kommentarer i sin egen blogg. Men det blir ju mycket skrivande för en då.
Det bästa är kanske att gå in till den som frågat och svara där.
Det är mycket att tänka på i bloggvärlden. ;-)
Kramkram.

2007-03-19 @ 09:03:28
Postat av: Pialill

Det var jag som skrev innan. ;-)

2007-03-19 @ 09:04:32
Postat av: Malin

Dom va jättemumsiga, Strawberry daquiri (stava..?).. Ska kika på ditt EFIT nu!

2007-03-19 @ 10:42:49
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Hej!
Svarar dig här angående jobbet. Nu har de bestämt att de vill behålla gruppen intakt, dvs det är planerat att jag ska tillbaka. Min första tanke är JAG VILL INTE, men andra sidan kanske det kan vara bra för mig och förhoppningsvis göra mig starkare. Är väldigt kluven i den frågan.
Som det känns nu byter jag hellre skift men stannar kvar på min avdelning. Främsta anledningen (som de har sagt till mig) varför de inte flytta mobbaren är dels att man inte fixa problemmet(han fortsätter förmodligen på nästa ställe) och att hela skiftet inte fungerar, tvivlar på att det blir mycket bättre även om han försvinner. Konsulten som ska komma in kommer förhoppningsvis kunna sin sak och då blir skiftet förhoppningsvis fungerande igen. Mobbaren kommer hållas under uppsikt och jag misstänker starkt att han inte får/kan tabba sig igen. Vi drabbade kommer hållas under uppsikt och få den hjälp vi anser att vi behöver. Genom att försöka få gruppen att fungera minskar de sannolikheten att vissa ställer sig på mobbarens sida och hatar oss drabbade. Och lika dant på den drabbades sida, folk som ogillar mobbaren. Vänder man på det så kommer mobbaren förmodligen få det riktigt jobbigt när han måste ändra på sitt sätt och börja gå in och analysera sig själv.
Men jag håller med dig angående cheferna, de ha inte tagit tag i problemet i tid, tyvärr. De lyckades göra en skogsbrand av en liten gnista.
Oj vad detta blev långt och virrigt!
Tack för ditt stöd!
kram

2007-03-20 @ 10:31:49
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Malee

Jag svarar oftast i min egen blogg. Har en del läsare som inte har egen blogg, så var skulle jag svara dom annars? Jag kommenterar gärna och mcyket i min egen blogg faktiskt :-) Läser även ofta kommentarer i bloggar jag hälsar på.

Sen går jag in och läser och lämnar kommentarer i bloggarna vars ägare hälsat på hos mig. Som du... och nu :-)

2007-03-21 @ 04:36:23
URL: http://gingmalee.resaithailand.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback