Bakat GI bröd

Så konstig bloggen ser ut, vad händer här egentligen?
Och så många inlägg det blev av det som handlar om att
jag trodde att jag blivit galen..............hmmmm, konstigt detta!
Ja inte vet då jag  hur jag ska göra, har raderat alla utom ett
men alla ligger ändå kvar i den publicerade!
Ligger lågt med detta till det verkar ordna sig igen!
Har blivit genomförkyld så ikväll ska vi bara vara hemma
och kurera, bli pigg igen!
Nu när jag publicerade så försvann alla de som jag försökt¨tagit
bort, va bra. Däremot hamnade all info längst ner på sidan, fattar
inte alls detta. Slutade med att jag bytte layout så hamnade den
där den ska vara igen!

 Imorse bakade vi bröd. tror knappt att det är sant, klev upp strax
efter 6 imorse och blandade ihop degmixen!
image183
Det har kommit en ny brödmix för oss som äter GI mat,
Paulúns brödmix, supergott bröd, och väldigt enkelt såklart!
Kanske en aningen för mycket gräddade, men vad gör det, gott
var det med nygräddat bröd till frukosten iallafall!
Trenden verkar vara sån att vi blir mer och mer medveten om vad vi
stoppar i oss vilket naturligtvis märks i matbutikernas sortiment också.
Tycker att det kommer nya produkter hela tiden nu, tackar för det,
underlättar ju en hel del när man går där och som vanligt inte vet vad
man ska hitta på att handla!

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Å vad gott brödet ser ut, speciellt gott med lite blandade frön i och på.
Något konstigt hade det blivit med min blogg också men jag tror att jag har fixat det mesta nu i alla fall.
Önskar dig en riktigt härlig helg!! Kramar Chrissie

Postat av: Chrissie

OJ, var inte meningen att posta såååå många kommentarer. Du får gärna ta bort de överflödiga ;D
Chrissie

2007-03-03 @ 19:53:32
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Anna

Hej gumman go!
Här har du bytt utseende :D Har du haft någe strul med din blogg? Ang inlägget här nedan så kan jag inte kommentera det och tidigare i dag tror jag det var 5 eller 6 inlägg av samma.... Men jag kan tänka mig att du blev rädd där du stod i duschen.

KRAMEN

2007-03-03 @ 21:27:03
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Pialill

Det gick inte att kommentera i förra inlägget. Page not found. :-(
Hu, vad läskigt att bli "ertappad" spritt språngandes naken..av en fönsterputsare, eller fasadklättrare, eller vad det var. Han blev kanske lika chockad som dig..
Välgräddat är gott, hellre det än blekfis-bröd.
Kramis..

2007-03-03 @ 21:50:50
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: KvinnaFruMamma

Hej!
Har oxå strul med bloggen och det är INTE kul. Hoppas dom fixar till det snart.
Brödet såg riktigt gott, får skriva upp det på listan så jag inte glömmer det.
Jag förstår att du blev rädd när du duschade*hua*.
Vem hade inte blivit det?
Trevlig helg!

2007-03-03 @ 22:55:40
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Hej!
Har oxå strul med bloggen och det är INTE kul. Hoppas dom fixar till det snart.
Brödet såg riktigt gott, får skriva upp det på listan så jag inte glömmer det.
Jag förstår att du blev rädd när du duschade*hua*.
Vem hade inte blivit det?
Trevlig helg!

2007-03-03 @ 22:57:31
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Nettan

Åhhh, vad gott brödet ser ut!!!! Ni är duktiga ni, vet två till som skulle behöva äta lite GI mat! Har lagt ut flera bilder på min blogg idag!Kram Nettan

2007-03-03 @ 22:57:40
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz7
Postat av: KvinnaFruMamma

Sorry! inte meningen med dubbla inlägg men sidan blev helvit så jag provade att uppdadera och voila 2 lika dana.

2007-03-03 @ 23:01:59
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: leila

hej, men då gott det ser ut. Var köper man detta mix och vad kostar det? Här har vi många som äter massor av bröd (fyra pojkar) så det vore kul att veta priset. Hur orkar man baka bröd så tidigt på morgonen? Duktiga ni är. ha det bra och nu ska vi se om det blir flera inlägg för mig, såg att det krånglat lite, kramis leila

2007-03-04 @ 12:59:51
URL: http://ladyley.se
Postat av: Gorgo

Brödmixen finns i dom allra flesta mataffärer och kostar ca 22:- Mem åk till ullared och köp dom för 9,90:-

2008-09-09 @ 06:47:19

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback