Arg....igen!

Teatern var så fruktansvärt rolig, helt underbart rolig var den!
Många goa skratt, härligt!
Restaurangen vi åt på hade god mat, men jag var så arg när jag gick
därifrån så jag kokade.
Innan vi åkte hemifrån tittade jag in på deras hemsida för att se var
det låg någonstanns, kollade även in deras meny för att se på ett
ungefär vad de hade för priser så man vet vad det handlar om.
Där står klart och tydligt under rubriken smått & gott att de har
kött- och fiskplankor för 69:-, kanon tänkte vi, då kan vi slinka in där
en snabbis innan vi går vidare. När vi skulle betala notan hade de
knappat in 195:- styck för våra fiskplankor!!!!?
När vi påpekade detta påstår de att de ALDRIG har sålt plankor för det
priset, kan bara säga att jag då aldrig kommer att besöka det stället igen.
Om man nu har en hemsida med piser utsatta tycker iallafall jag att den
ska uppdateras om priserna ändras, och ändrar man inte dem så får man
ändå stå för de som satts ut!
Vad tycker ni? Hur hade ni gjort?

Också måste jag visa den här fina gåvan som
Chrissie knåpat ihop till mig!
Blir så barnsligt glad över såna personliga gåvor, sparar dem i en mapp
som jag plockar fram och tittar i då och då!
image195

Idag blåset "småjävlar" här uppe hos oss på berget, vaknade alldeles
för tidigt av ljudet imorse, sitter ännu lösa plåtar som slår i vinden.
Ska åka upp till Alafors till Stefans mamma idag tänkte vi, lagar lite
mat och äter hos henne.
Sen väntar en skön hemmakväll för vår del, väldigt mycket "tant" med
tanke på tjejsnacket den här veckan alltså.

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att teatern var rolig och att det blev många skratt. Mindre kul var ju restaurangbesöket. Jag förmodar att ni inte tittade i en meny då ni kom dit utan beställde direkt.

Självklart ska de ta det pris som står på hemsidan. Antingen lägger de ner sidan eller håller den uppdaterad. Urdåligt!!!

Hoppas resten av helgen blit lugn och skön.
Kram

Postat av: Tina

Det blåser inga småjävlar nedanför berget :)
Hade oxå klagat klart att visat pris gäller!!!
Vinkar lite så där till dig nu, tror jag stannar kvar här :)
Kram

2007-03-17 @ 16:09:27
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Malin

Så trevligt att den va bra! Hur gjorde ni med maten? Va de bara o slänga upp så mkt cash som dom begärde?

2007-03-17 @ 16:49:55
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Chrissie

Roligt att du gillade min vårblomma! Usch vilken dålig stil angående priserna på restaurangen. Jag hade också blivit jättesur, det skillde ju ganska mycket i pris också. Dessutom tappar de ju kunder också.
Ha det gott i blåsten & kram! Chrissie

2007-03-17 @ 17:14:39
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: leila

Hej, jag hade också varit arg. Jag hade nog påpekat priset men sen hade det inte blivit något mera förutom att jag varit argare ju mer jag tänkte på det. Dålig stil av dom. Står det ett pris så ska det gälla. Kul att teatern var bra i allafall. Kram på dig /leila

2007-03-17 @ 17:18:23
URL: http://ladyley.se
Postat av: Carina

Jepp, det var bara att betala och se glad ut!
Nope, jag var så jävla sur som man bara kan bli!
Inte 1:- i dricks ens!

2007-03-17 @ 18:10:32
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Kaffebönan /Pialotta

Va tarvligt.. jag hade blivit urförbannad, men vad hjälper det. Man kan ju inte som många börja slåss.
Klart de ska stå för vad de har på sin hemsida.. det där verkar inte bra för dom.. fattar inte hur de vågar vägra er det mindre priset.
Kul att du fick skratta igår.. sånt där uppskattar man.
Ha de fint o en sådan fin tavla du har fått.. visst blir man glad. Jag sätter ju inte in så mycket på min hemsida längre.. sätter man upp en så får man spika upp alla och det är många...
Visst kan man lägga dom i en mapp o titta till dom då och då.
Blåser det hos dej oxså nu.. här ska det bli storm i morgon.. så det blir en film eller två..
Ha de nu fint Kram

2007-03-17 @ 23:49:10
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Carina

Pia, jo här blåste det småjävlar igår kväll,
lär ju inte bli bättre idag, eller ikväll rättare
sagt, de har varnat för oväder igen!
Jag sätter bara in "tavlor" som är personliga,
de andra sparar jag i mappen istället!!
Film, du sa nå´t, kanske skulle hyra nå´g rulle!

2007-03-18 @ 10:23:39
URL: http://skalet2001.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback