Nationaldagen

Vad gör man på en nationaldag då?
Tja inte vet jag, tror knappast att jag kommer göra eller
titta på något typiskt svenskt idag för att det är den dagen.
Låter jag gnällig? Japp, just precis vad jag är, saken är den att
jag hellre haft annandag pingst kvar istället för den här dagen!

Istället sitter jag och läser böcker, tidningar och bloggar om heminredning,
oj så jag längtar efter att få flytta nu!
Vilken inspiration jag får av alla dessa vackra bilder, vill ju börja pyssla nuuuu!
image279

Kanske ni färstår att jag vill iväg nu när jag visar hur det ser ut här hemma.....
image280
.........detta var ju en gång i tiden en matplats, numera tvättstuga och förråd tydligen!

Kom just på en sak som just idag känns svenskt, fotboll!!
Ikväll tar jag på mig sverigetröjan och ser på fotbollen, se där,
hittade nå´t till sist!
Men nu funderar jag på om jag ska leta fram en filt ur någon av lådorna och lägga
mig på gräsmattan utanför istället för att ligga på soffan i finvädret,
får se hur jag gör....
Just ja, vann inget alls på Bingolotto igår :-(
Stod på balkongen och såg på deras avslutningsfyrverkeri live!!
Hade ju tv:n på och så får jag se att de fyrar av raketer på tv.n, samtidigt hör jag
live hur det smäller av utanför, kom på att jag ju faktiskt bor i Göterborg där det
sänds ifrån!

Kommentarer
Postat av: leila

Hej, fy så jobbigt det verkar nu. Så synd att du inte mår bra. Jag hoppas det blir bättre, men du har ju flytten att se fram emot. kramis leila

Postat av: Nettan

Hej vännen!
Hoppas dom snart får reda på vad det är så du blir bättre! Själv har jag drabbats av jordens jävla dunderförskylning (men vad är det jämfört med ditt...)
Nu ÄNTLIGEN är skolan slut och jag har faktiskt lyckats få MVG i ALLA ämnen *jippie*!
Nä, tror faktikst att jag skall ta och blogga lite för en gångs skull.
Kram kram

2007-06-07 @ 00:22:10
URL: http://www.nettiz.se
Postat av: Tina

Nä inte hittade jag på nåt typiskt svenskt igår, ska va att jag sov halva dagen, räknas det? Tittade inte ens på fotboll.
Vilken trevlig heminredning ni har just nu. Nä det är bläää o bo i lådor men det går snabbt tills det är dags ska du se!!
Kram

2007-06-07 @ 08:03:12
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Pialotta

Usch ja det där verkar mindre trevlig att bo bland en massa flyttekartonger, men det blir ju en ljus o trevlig tid framöver för er.
Ha de fint .
Kram

2007-06-07 @ 12:04:54
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback