"Full igen"

Så var det då dax igen, yr så jag kan inte jobba!
Vaknade imorse och kunde knappt ställa mig upp,
kom till sist iordning och iväg till jobbet.
Efter en dryg timma gav jag upp, fick ta mig hem igen.
Fruktansvärt pinsamt att bete som som sketfull i sina
rörelser men helt nykter i huvudet.
Har försökt minska ner på tabletterna som jag äter,
känner mig som tablettmissbrukare med allt jag numera
stoppar i mig, har gått bra utan större smärtor men då blev detta
istället, nu får jag öka igen!
Verkar som någon slags abstinens som kroppen har.........
Så dagen har tillbringats i soffan, blixtstilla i ryggläge.
Sen fick jag ringa till jobbet och säga att jag stannar hemma imorgon
också trots att jag inte riktigt vet hur jag mår då.
Har nämnligen öppningen imorgon vilket betyder att man ska vara där
först av alla. går inte att ändra på.
Hoppas verkligen att jag är kry imorgon, tanken är att vi ska  till
Marstrand med Stefans jobb på div aktiviteter. 
Båt som tar oss till Risö där det blir mat, dryck, badtunna
och övernattning för oss alla.
Sen på onsdagen blir det en gemensan lunch på Dyrö krog innan alla reser
hem till sitt igen.
Men ännu så länge vet jag då inte, är det som nu så får
jag stanna hemma och kurera mig istället!

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Åh, vad jobbigt det låter. Jag hade en period med yrsel och det är hemskt...
Hoppas verkligen att du kan följa med på festligheterna, men hälsan är ju förstås viktigast av allt och vila behövs ju också när man inte är på topp.
Massor av krya-på-dig-kramar kommer i alla fall här!!

Postat av: Tina

Usch då det där låter inte kul!! Hoppas du mår lite bättre idag så du kan följa med till Marstrand! Har du fått reda på de andra proverna??
Kram

2007-06-05 @ 09:19:05
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Anna

uscha! Hoppas du känner dig bättre!
Ja, visst är det trist när man glider ifrån vännerna! Har också fått gallra med vilka jag ska hälsa på/umgås med när vi kommer hem eftersom det bara rör sig om 2 dagar så blir det mest med min bästis och mamma, pappa och storasyster. Sedan har jag en killkompis mamma som är en självklar stjärna i besöken. Där är jag som barn i huset och vi pratar som jämngamla. Men jag blir så ledsen på min vän att hon inte trots en vänskap på 20 år kan ha så mkt currage i sig att våga ringa och säga att det blev ändrat, ännu mindre att ringa och be om ursäkt!
Nu ska jag sätta mig ute på ballisen, har tvättat håret så det ska få självtorka i sommarsolen och de svaga vindar (räknar dom inte till vindar)mer som pustar. Tur att ni tycker om att flaxa runt med husvagnen!
Många kramar till dig du goa!

2007-06-05 @ 10:59:14
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Pialill

Usch och blä för yrsel. :-(
Hoppas det känns lite bättre idag....
Kramar till dig från mig.

2007-06-05 @ 14:21:59
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: anna

varför är du yr?? vad är problemet??

2007-06-06 @ 10:54:55

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback