Bläää......

.......vad trist detta är, att må dåligt!
Kunde inte följa med till Marstrand idag,  hade sett fram emot
att få åka ut i skärgården och mysa.
Är fortfarande yr och vimsig så att åka var då inte att tänka på.
Får stanna hemma och göra bästa möjliga av situationen istället.
Stefan åkte iallafall, han om någon behöver det nu mer än någonsinn.
Han har det tuff¨t nu med mamma sin som blir sämre och sämre för
var dag som går, skönt att få tänka på annat än sjukdomar någon dag.
Innan Stefan åkte så skjutsade han mig till Olskrokens Vårdcentrum
för att återigen ta prover ang sköldsköteln.
Fick brev igen i fredags där det stod att jag återigen måste komma för
att ta nya prover, nu var det tredje gången, hoppas det ska räcka så.
Sen är det dax för röntgen av foten på fredag, hoppas det är färdigt med
allt vad sjukvård heter för massor med år sedan.
För min del blir det en hemmakväll framför tv:n, har faktiskt köpt
bingolotter i hopp om att vinna något.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja sjukvården blir man då INTE klok på.. slussas överrallt som en liten råtta bara.. nej usch!
Lycka till på bingon då! :)

2007-06-05 @ 16:41:38
Postat av: Pialotta

Va tradigt Carina att du är sjuk så ofta..
Hoppas det visar bra dina prover i alla fall.
Vi ska oxså spela Bingo i kväll.. inte gjort det sedan 1900 frös ihjäl:-) Vi håller tummarna för varann på högvinst:-)
Kram o krya på dej vännen.. Du ser så pigg ut på fotot och sommarfin. Visst har du gått ner en farlig massa kilon?

Postat av: Monica

Nej så tråkigt att du inte kunde följa med. Jasså e de bingolotto i kväll?? Deu ser vad jag vet *fniss*
Bodde jag närmare skulle jag köpa mig en lott, ta med en flaska rött å komma "över" å hålla dej sällskap...men nu e de ju tyvärr en bit.
Krya på dej kram

2007-06-05 @ 19:31:31
URL: http://mjsson.com
Postat av: Tina

Så tråkigt att du inte kunde följa med!!!
Varför bor du där du bor??? Jag säger som Monica....tänk så mysigt det kunde varit o sitta o hålla varandra sällskap så där. men nu är det itne så. Fan oxå att verkligheten ständigt gör sog påmind!!
Kram

2007-06-06 @ 09:26:37
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: anna

vad är det för sjuka du har ?

2007-06-06 @ 10:57:39

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback