Flyttat igen....

........, den här gången till Hindås Camping  som ligger ca 30 minuter
från Göteborg, blir nog kvar här resten av veckan tror vi just nu iaf.
(vi står på den platsen som husvagnen är, bilden till höger)
Liten men mysig camping, endast 15 elplatser men med alla
bekvämligheter, eget avlopp, vatten och kabeltv!
Skulle det dessutom råka bli fint väder så finns det ett fint bad
20 meter från vår vagn så nu hoppas vi på SOLEN!!

Igår innan vi åkte från Dalsjöfors tog vi en promenad till
Skenstaboa  som ligger alldeles i närheten där Ulf & Monica bor.
En sån gammal mysig gårdsbutik ni vet med lite av varje,
mest egna matprodukter men även en del presentartiklar hade de.
Jag kunde inte motstå dessa emaljburkar, kanske kan man
ha the och kaffe i dem.
Köpte också en speciell vitlökskrydda som Monica hade använt
till den goda såsen de bjöd på till middagen, sån måste jag bara ha.
Så nu är det bara att invänta "grillväder" så jag får avnjuta den
vitlökssåsen ännu en gång!
image337
Nu är det hög tid att krypa ner i sängen för att läsa några rader
innan John Blund tar över.........

Kommentarer
Postat av: Monica

I Hindås har jag allt varit....men det är lääääänge sen *ler*
Fina burkar.
Sov gott//Kram

Postat av: Anna

Det var fasligt va du ränner! Kan du inte va på en och samma plats?! :oP Snart är du som zigenarna var förr, kuska runt land och rike... Men nästa gång du flyttar bli juh i huset!!!!
*hahahaha* va tokigt man kan läsa, jag läste inte "skenstaboda" utan "sketstaboda"! Vilka mysiga burkar!
Ska hålla tummarna över att solen ska skina över dig! Här regnar det inte i dag, men himlen är propptjätt med moln.
Nu lunch.
/KRAM

2007-07-10 @ 13:37:39
URL: http://www.annalundberg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback