Flyttar runt

Igår flyttade vi ifrån Helen & Göran, skjutsade Ann till Landvetter för att
sen åka till Hindås och övernatta 2 nätter.
Kom dit på kvällen för att höra att det är fullbelagt på campingen, suck suck,
inte helt lätt att vara bostadslös alltså.
Kom då överrens om att åka till
Hanatorps Camoing istället, så nu bor
vi här och ska så göra tills imorgon då vi byter ställe igen!
Då ska vi tillsammans med Sebbe & Aron åka med våra vagnar till
Dalsjöfors för att tillbringa en natt hemma hos Ulf & Monica som bjudit
hem oss alla 4 över helgen!
Sen på söndag vet vi inte riktigt var vi ska ta vägen, blir det fint väder
åker vi nog till Hindås men blir det ännu mer regn så ställer vi oss nog
i Kungälv på campingen intill fästningen.
Att vi håller oss runt om Göteborg är för att Stefans mamma i onsdags
fick flytta till Bräcke Hospice som ligger på Hisingen i Göteborg.

Sebbe och Aron har precis gått hem så nu ska jag krypa ner i sängen
och lyssna på Fredrik & Filip som sommarpratade i onsdags.
Missade det då men det är ju kanonbra att man kan lyssna på programmen
i datorn i efterhand.
Regnet har sista veckan öst ner, tar aldrig slut känns det som, oavbrutet
öser det ner dag ut och dag in, vägarna börjar me roch mer lika små sjöar.
Längtar efter sol och värme men någon ljusning verkar inte finnas just nu,
men en sak är ju iallafall bra, det kan INTE bli sämre än det redan är.

Kommentarer
Postat av: Malee/Britt-Marie

Tur ni har husvagn :-) Ni skulle nog bott lite längre norrut, vi har betydligt bättre väder. Kram till er vagabonderna!

Postat av: Chrissie

Tur att ni har hjul på huset just nu så ni kan förflytta er.
Visst är det Österlen jag har blivit "helsåld" på, så himla vackert där tycker jag. Dock gillar jag gbg också och vill inte flytta långt härifrån men man vet aldrig vad man får för sig i framtiden..
Trevlig helg önskar jag dig. Ta hand om er. Kram Chrissie

2007-07-07 @ 11:34:01
URL: http://fredagssnack.blogg.se/
Postat av: syrran

lika blött här idag,sitter o funderar på att ta mig ner på stan o göra av med pengar...

2007-07-07 @ 12:18:52
Postat av: Malin

Ja visst va dom snygga! Nu har jag ett par gula :) Kanske kan låna mammas också, skiljer bara en storlek, men å andra sidan.. usch va jag skulle lorta ner dom! hehe.. Ha en trevlig helg, själv ska jag vara nykter! Hela helgen.. suck..

2007-07-07 @ 14:36:35
Postat av: Nettan

Ja du gumman, vilket jädra väder vi har....Det är likadant här uppe i Stockholm! Fortsätter det så här så blir det nog att vi tar en sista minuten till Bulgarien eller nåt.Just nu sitter jag och Jonathan ute på altanen och har bara såååå himla tråkigt!Tur att det finns bredband iaf *hihi* och att jag fått en ny bärbar dator.... Kramisar Nettan

2007-07-07 @ 22:37:01
URL: http://www.nettiz.se
Postat av: Pialotta

nej.. regnet öser o öser lite var stans nu.. Ingen höjdare alls man blir så deppelidepp.
Mannens semester i 2 veckor helt åt skogarna.. inte många soltimmar.
Nu vill jag ha SOL.. imorgon bums:-)
Snart är ni inga flyttisar mer.. Måste vara så kul med ny bostad.
((Kram))

2007-07-08 @ 00:43:07
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback