Falkenberg

Det blev Falkenberg till sist, står nu på Hansagårds Camping
som ligger precis intill havet med närhet till centrum.
Har nyss varit till receptionen och plockat åt oss en del info
om saker man kan hitta på eftersom vädret inte ska bli det allra bästa
de närmaste dagarna enligt smhi.
Att vi lyckades på en plats beror enl andra på att folk flytt västkusten i
år för att åka till Öland som haft betydligt bättre väder.
Lite det som ju ör tjusningen med husvagn, att man kan åka vart
man vill, där det bästa vädret är.
Campingen är en sån jättestor camping men massor med platser
och även stugor, fräscha stora servicehus med allt man kan behöva.
Men i förhållnade till hur många husvagnar här är så lär man nog få
köa ändå till duscharna, beror naturligtvis på när man
väljer att gå dit också skulle jag tro, lugnare mitt på dagen såklart!
Blir nog kvar här tills på fredag skulle jag tro, ska ju på Vallarnas på
torsdag kväll så tills dess stannar vi iallafall kvar här.

Kommentarer
Postat av: Micke

Är det normalt så hopplös att bara få sig en husvagnsplats? Måste man ha bokat månader i förväg menar jag.
Skönt ni ha ett ställe vara på nu då!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback