Tjejsnack V1 Jul & Nyår

Jul & nyår
· Vad fick du i julklapp?
Ska försöka att inte blanda in presenterna nu,  jag fick pyjamas, böcker,
tröja, glasögon, godis, tomtar och en "stötmaskin".
Heter  Lightning Reaction Revenge från
teknikmagasinet!
stöten

· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Har bara fått bra klappar av tomten i år

· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Sämsta jag gav bort måste nog vara lotter som ingen mer än jag själv vann på!!
Bästa var väl böcker och skivor kanske..........................just ja, en nackkudde till
Stefan också som han kan ha när vi reser till Thailand.

· Hur firade du nyår?
Vid husvagnen i Isaberg, mådde inte bra så det var då min lugnaste nyårsafton
någonsinn!

· Har du något nyårslöfte?
Nää de är verkligen inte min grej att avge sådana!

http://www.missbeccis.se/

Kommentarer
Postat av: Pia lotta

Inte var det många klappar jag fick, men vi ger inga presenter till Jul.
Du verkar varit en snäll flicka.
Ha de gott i fortsättningen.
Kram

Postat av: leila

hej, jag läste att du var sjuk på nyår, vad tråkigt men tyvärr kan man ju inte styra sånt. jag kommer ihåg en nyårsafton då vi var bortbjudna , men både gubben och jag låg i vinterkräksjukan, fya mig. Du, nu undrar jag en sak, vad sjutton är en stötmaskin, fattar nada :)
kramis leila

2007-01-03 @ 09:58:00
URL: http://ladyley.se
Postat av: Chrissie

Oj, stötmaskinen ser ut som ett riktigt tortyrredskap ;) Nya glasögon skulle jag också behöva, eller egentligen behöver jag inte nya, jag har helt enkelt tröttnat på mina och vill förnya mig. Hoppas du mår bättre igen. Kram Chrissie

2007-01-03 @ 10:45:22
URL: http://chrissie.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback