Isaberg

Så är vi då i Isaberg för sista gången på några veckor!
Och trot eller ej men vi har fått vinter, 1 dm snö har kommit under dagen.
Men just nu regnar det så vi får väl se hur det ser ut i morgon bitti när vi
vaknar upp. Sebbe & Aron kom till oss idag och sover över hos oss.
På bilden sitter vi i baren på loftet, Jenny, Jesper, Sebbe och Stefan.
Käkade och tog öl och en juldrink, gottigt!
Juldrinken
2 cl blossa glögg
2 cl gin bombay
tranbärsjuice
och en skiva lime, kan rekommenderas!
baren
Sen har vi ju naturligtvis varit ute och eldat, måste ju passa på när det
för en gångs skull snöar istället för regn som vi numera är van vid!
Lisa, Jesper, Aron och Tony som sitter och myser utomhus,
tar man bara på sig kläder är det sååå mysigt och gott att sitta ute så.
elden
Också måste jag tala om en sak för er, jag har tagit spruta, hepatit sprutan!
Operation övertalning på cityakuten i onsdags som lyckades, kan tala om att
sveriges bästa sköterska jobbar där.
Vet knappt om att jag följde med henne in i "sprutrummet", minns inte ens
att hon tog sprutan, när vi sen gick ut därifrån släppte allt, tårarna sprutade,
kunde inte fatta att jag gjort det!
Skulle jag nu klara av att ta en till inom ett år så har jag sen skydd i 25 hela år!!
Tänk om jag skulle klara det, vore ju toppen......................................

Kommentarer
Postat av: leila

Hej, bra jobbat Carina. Du har nu vunnit ett set över din sprutfobi. Det är inte illa må jag säga. Vad ni ser ut att ha mysigt. Ha det gott nu, kramis leila

Postat av: Monica

Kanon Carin!!! Du vann övar din rädsla och du fixar det säkert en gång till ska du se.

Här är det också vitt just nu och mer "rasar ner". Undrar just vad jag ska ha på fötterna då jag åker till Göteborg på tisdag??! Man är ju van att gå i vanliga (höst)skor - men nu måste kanske kängorna fram.

Ha en go vecka!
Kram

2007-01-21 @ 10:46:16
URL: http://mjsson.com
Postat av: Chrissie

Duktiga du!! Det måste kännas härligt att du fixade det. Nu slipper du oroa dig under resan också.
Ni verkar ha det så himla mysigt där i Isaberg. Här hemma är det tyvärr regn och rusk igen - men jag skall inte klaga, fick ju ialla fall se snö igår ;D
Kram Chrissie

2007-01-21 @ 11:17:33
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Tina

Duktig du är!!!! NU får du resa till Thailand :)
Kram

2007-01-21 @ 11:20:15
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Pialill

Vad duktig du är. Bra jobbat. Det känns väl skönt. Nu har du ju klarat det, och det kanske går en gång till, så har du skydd för ett bra tag framåt. Jag håller på dig..
Kramis..

2007-01-21 @ 14:58:34
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Anonym

Heja gumman! Vad du är duktig som
klarade av att ta sprutan! *viftar med
vimpel*

KRAMEN

2007-01-21 @ 16:03:23
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Nettan

WOW vad du är duktig tjejen!!!!! Klart du klarar av att ta en till om ett år, se till att gå till samma tjej bara *hihi*

Vilket datum åker ni??? Hur ska jag klara mig när du är borta så länge för om jag inte skriver så ofta här inne så är jag iaf här ganska ofta nu för tiden.

Ja du, som det snöat här... det har kommit MASSOR på bara ett dygn...Jag gillar det inte, däremot så är Jonathan ÖVERLYCKLIG!

Kramisar till dig!

2007-01-21 @ 22:47:02
URL: http://www.nettiz.se
Postat av: Kaffebönan Själv

Ja men Carina där var du förnuftig, blev lite orolig över ditt beslut innan..
Tänk på det där drickbara (Dukoral) så har du säkra skydd.
Snö, ja de finns snart i var blogg nu.. men inget här.. bara.. ja se bloggen min.
Ha de fint *kram

2007-01-21 @ 23:27:20
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Malee

Bra gjort - och nödvändigt. Drömsemester ska inte förvandlas till mardröm... Är rätt "fjantig" själv, senast jag var tvungen att ta spruta gav peronalen mig ett tapperhets-klistermärke som dom annars ger till små, små barn :-) Snart kommer ni - Välkomna! Vi har varmt och skönt, blå himmel och blå bad!

2007-01-23 @ 15:14:30
URL: http://thailandsmalee.travelblogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback