Inköp av bikini

Kom på i veckan att jag behöver en ny bikini eftersom jag inte
längre kan ha mina gamla!.
Börjar ju närma oss avresan sakta men säkert
Om nu någon annan har i tankarna att köpa ny bikini så gör det
inte den här årstiden!!
Finns knappt något alls i butikerna, konstigt tycker jag.
Folk reser väl året runt och badar på badhus o dylikt trots att det
är vinter känns det som.
Hur som helst så är jag glad åt att det numera är mix kollektioner,
dvs att man själv får para ihop som man vill med över och underdelar.
Betyder ju att man kan trixa till det som man behöver, inte alla som drar
samma storlek upptill som nertill, tack o lov att de kommit på det till sist!
bikini
Köpte den för presentpengar jag fick när jag fyllde år från min mormor.
Köpte ett par jeans också de för presentpengar som jag fick från
morbror Ola med fru och från mamma Gunilla!
Lotta (syrran) om du läser detta kan du tala om för dem att jag handlat
presenter för pengarna jag fick!
Nu ska jag sätta på tv4 där det är lets dance, inte  inte "favvo" program
men det är en tjej med från Gävle som jag känner igen från dagis jag
jobbade på där uppe, Cecilia Ehrling!
Har ställt kameran vid sängen så jag ska komma ihåg EFIT imorrn!

Kommentarer
Postat av: leila

hej, gulle dig som påminnner mig om efit i morgon, jag hade helt glömt bort det. Så snygg bikini du köpt, min bror kommer hem från Thailand på söndag, det var väl dit ni skulle? mitt minne är inte vad det borde vara :) och så kom jag på att du är ju lärare, beundransvärt jobb tycker jag, det var det jag hade i tankarna innan jag blev sjuk då jag har så lätt att fungera ihop med barn och ungdomar och det är då jag lever upp som bäst, ha det gott och imorgon ska jag lämna in datorn, suck,
sitter vid gubbens nu, kramis leila

Postat av: Pialill

Fin! Visst är det bra med mix-bikinis. Fast jag är så feg så jag kör med baddräkt..hihi.
Trevlig helg och kram.

2007-01-12 @ 21:50:54
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Chrissie

Vilken snygg bikini! Jag köpte två nederdelar till samma överdel i somras, himla bra att man kan mixa och blanda som man vill. Jag använder samma typ av byxa som den du har köpt, tycker de är både snygga och bekväma. Skulle vara skönt att åka till solen (läs: att få lämna göteborg och vädereländet här), jag är allt lite avis på dig som snart skall iväg.

Önskar dig en skön och vilsam helg, och så ser jag fram emot att se EFIT-bilderna så småningom! Kramar Chrissie

2007-01-12 @ 22:13:02
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Micke

*trummar med fingrarna*
EFIT har börjat.. ;)

Tjusig bikini!

2007-01-13 @ 10:35:40
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback