EFIT lördagen 13/1 -07

8
8.00 Sitter på sängkanten och vaknar till......helt slut efter en stormig natt,
vaknade av oljudet som blir här uppe hos oss på berget.

9
9.00 Ligger på soffan och lyssnar på boken

10
10.00 Dax för tandvård

11
11.00 Också gäller det att hitta något att ta på sig

12
12.00 Broöppning vid Kungälv

13
13.00 Hos Kjell & Tina och kollar in valparna som är 7 till antalet.
Helt underbart söta små "bebisar" som jag bara inte kan få nog av!

14
14.00 Här har jag hittat en riktig goding, "fyller" 5 veckor idag!

15
15.00  Jag hemma hos Stefans mamma Mona och lagar mat,
flygande Jacob blev det idag!

16
16.00 Stefan & Mona vid matbordet hemma hos henne i Alafors

17
17.00 Sitter i soffan efter mat o disk för att kolla hur det går i hockeyn,
Brynäs-Mora. I efterhand nu så vet jag ju att brynäs fixade 3 poäng idag också.

18
18.00 På väg till videobutien för att se om senaste Beck finns inne!
(Fanns inte så vi hyrde ingen film ikväll)

19
19.00 Hemma och känner mig frusen, en kopp te värmer gott!

20
20.00 Nu börjar På spåret som jag gillar att se på!

Detta blir mitt sista foto för dagen, har nyss sett på tv att det inatt ska bli
oväder igen, styrka som Gudrun tydligen.
Den gången var vi hemma i lägenheten på natten vilket INTE var skoj.
Just nu sitter vi och klurar på m vi ska åka till husvagnen eller inte för
att slippa vara här hemma när det börjar blåsa upp.

Nästa EFIT är vi i Thailand, får se hur jag gör då!
http://fototimmen.org/


Kommentarer
Postat av: syrran

håll er hemma istället,dom har varnat på tv att man helst inte ska gå ut...gud vilka söta bebisar,kan ju förstå om ni skulle komma hem med nån..natti natti

2007-01-13 @ 20:16:45
Postat av: Pialill

Så tjusiga foton och söta vovvebebisar. Godingen kanske får följa med dig hem sen..när han är stor nog.
Te är gott och värmande. Drack en kopp jag med alldeles nyss efter kvälls-promenixen.
Kram och fortsatt trevlig helg.

Postat av: Chrissie

Åhh, jag bara smälter - vilka valpar! Är du säker på att du inte fick med dig någon hem?!? ;)
Roligt att få följa med dig under din dag. En såndär stor klädkammare hade varit guld värt att ha hemma..
Ja, hua, nu varnar de för Gudruns syster. Hoppas det blir lugnare än förutspått.
Ha en fortsatt skön helg! Kramis Chrissie

2007-01-13 @ 21:24:43
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: leila

Hej, oj vad snabb du var med fotona. så söta valpar, tur jag inte var med då hade jag nog velat ha en sen :) tycker synd om er i blåsten,här ska det också blåsa men det är inte lika farligt som längre ner. hoppas natten blir lugn, kram leila
Ps jag har nya Beck men har inte sett den än.

2007-01-13 @ 22:32:57
URL: http://ladyley.se
Postat av: Monica

Du ser ut att ha haft en varierande dag. Valparna är underbara.
Kram

2007-01-14 @ 19:05:40
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback