:-(

På årets första dag mår jag "skrutt" helt enkelt.
Har ända sen vi kom till Isaberg i onsdags känt mig ovanligt trött och orkeslös
på alla sätt och vis, har mestadels legat inne i vagnen och gjort "ingenting"!
Så även igår på nyårsafonen, den lugnaste någonsin för min del.
Stefan och jag åt i vagnen, eftersom jag inte var hungrig när det var dax
så hoppade vi över förrätten, efter maten när vi skulle äta desserten så
blev det heller inte av eftersom det drällde in folk i vagnen.
När de gick iväg upp till Dalstugan så kom Jesper och sa att Lola hade
dukat upp glass med hemmagjord chokladsås.
Släpade mig iväg dit sen var det slut för min del, kämpade mig fram till
12 slaget för att sen gå in och krypa ner i sängen.
Inte ens skumpa på 12-slaget, inte alls likt mig att istället för att gå upp
till stugan där det var full fest ville jag krypa ner i sängen vid 21 tiden redan.
Till skillnad från många andra imorse kunde vi åka hem tidigt eftersom vi
hade ett ovanligt lugnt nyårsfirande.
Vi åkte hemmifrån redan fredagen före jul så var det lite att greja
med här hemma när vi varit borta så länge, handla mat bl a.
Gör jag något då?
Nää, ligger på soffan och mår skrutt bara, ont i halsen och känner att
det börjar kännas i övriga kroppen också.
Om inte jag minns helt fel så har jag varje år sen jag flyttade till Göteborg
blivit sjuk i början på januari!
Hoppas på bättring tills i morgon, detta är verkligen INTE roligt.
Har precis vaknat upp på soffan där jag tydligen somnade när jag
tittade på ET på tv.
Den boken vi har lyssnat på under ledigheten tog slut igår fm, hade nästan
sorg och saknade den jättemycket.
Därför blev vi sååå glada när vi idag på ICA MAXI hittade den fristående fortsättningen.
Också den på CD, ligger bara här och väntar på att "stoppas i" spelaren.
Flickan som lekte med elden heter den nyaste, författaren är Stieg Larsson,
förra boken var helt underbart spännande så förhoppningarna är därför
stora även på denna.

Kommentarer
Postat av: Monica

Inte ska di blir sjuk nu?! Jag känner mig oxå extremt trött - fattar inte varför. vette tusan hur det ska gå då jobbet drar igång på allvar igen. Det har varit ganska slappa dagar ett tag.

21.00 börjar en film så då blir det soffan för mej också. Hoppas boken är lika bra som den första.

God fortsättning!
Kram

Postat av: Micke

Usch då.. inte kul känna sig så skruttig som du säger.

Här har inte blivit mycket gjort idag heller. dator, tv, mat.. det är allt förutom sotat pannan i morse kl 9 *s*

Krya på sig där!

2007-01-01 @ 21:34:09
URL: http://kludd.se
Postat av: Chrissie

Nämen, vad tråkigt att du känner dig hängig. Hoppas på att det är tillfälligt och att du inte råkat ut för någon hemsk flunsa... Tråkigt att du inte kunde njuta helt av nyårsfirandet och husvagnsvistelsen. Skönt att du ialla fall har en olyssnad bok som väntar.
Krya på dig, kramar från Chrissie

2007-01-01 @ 21:46:25
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Malin

Ja desserten va underbar! Chokladpannacotta, men den hade inte fått stå i kylen så länge som den skulle så den va rätt lös.. men lika god ändå :) Känns skönt o inte va bakis idag :)

2007-01-02 @ 02:16:38
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Pialill

Nämen..har du blivit skruttig igen. Hoppas det känns bättre idag i allafall. Jag vet många som känner sig risiga. Ger mig fasen på att det är vädret. Vi behöver nog snö och lite kallt, för att ta bort alla envisa baciller.
Kram och krya på dig.

2007-01-02 @ 20:35:25
URL: http://www.pialill.se/piablogg/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback