Uppochnervändavärlden!

Jo så är det hos oss just nu, allt är "ur funktion"!
I fredags när Stefan kom hem för att hämta mig så hade
han ju varit på sjukhuset för att hans mamma skulle skrivas ut därifrån.
Han talade om att de hade fått beskedet som vi ju väntat så på,
dessvärre så visade det sig att det är elakartade tumörer Mona har i hjärnan.
Nu är det ytterligare väntan på att få veta vad de sätter in för behandling,
vad som passar, det men också NÄR det ska ske, när börjar första bahandlingen?
Har ju ingen som helst erfarenhet av såna här saker, tack och lov ska jag väl
kanske säga, inget man önskar sig.
Imorse var Stefan till Landvetter för att hämta Ann (syrran) som kom från Sundsvall
för att träffa mamma sin under dagen, de är båda där hos henne idag.

Idag börjar ju bokrean,brukar ju se till att fylla på bokhyllan då, bra tillfälle
eftersom jag ju sparar böcker till ett eget bibliotek i framtiden!
Suck vad jobbigt det kommer bli när alla dessa böcker ska flyttas den
dagen vi hittar vårt drömhus!
Älskar böcker, tycker att de ger en hemtrevligt känsla!
Eventuellt blir det en tur senare ikväll, men bara kanske.
Det jag ska göra nu är iallafall att fixa lite mat, bulgur, korv(med hög kötthalt),
keso som blandats med ajvar relish, prova det, passar till det mesta!
Väldigt gott till grillat kött el kyckling!

Äsch, känner nu att jag skiter i bokrean idag, blir ryggläge i soffan med boken
istället, predikanten av Läckberg!
Ska ju ner på stan imorgon så jag kan ju handla böcker lika gärna då istället!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vem orkade sig ner på bokrean idag med alla dessa gamar!! Jag skulle nog bli tokig, jag tror att även jag ska ta en sväng om inne bland böckerna imorn!

2007-02-27 @ 23:09:41
Postat av: Micke

Förstår det blir lite kaos med allt då man som bara går och väntar.. Hör och häpna, jag var på bokrean jag och kom hem tomhänt.. ja, eftersom jag inget läser var väl att jag kom tomhänt inget konstigt *s*

Postat av: Tina

Det är det jag har mest kartonger av när jag flyttar....böcker alltså :) Men det de visat i bokrea katalgoerna i år verkar inte va så intressant känns som om jag läst det mesta.
Ska titta på ett hus idag men jag vet redan att där är danskar som tittat innan o de brukar ju ha gott om pengar :(
Jobbig väntan det där, finns nog faktiskt inget värre
Kram

2007-02-28 @ 09:51:29
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Chrissie

Usch då, förstår att det är uppochner hemma hos er just nu. Jag tänker på er och hoppas ni kan stötta varandra också.
Jag var en sväng på stan och tänkte handla på bokrean men hittade inget alls - ovanligt.
Kramar Chrissie

2007-02-28 @ 19:43:11
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: leila

Hej, vad tråkigt att höra om din svärmor. Jag ska hålla tummen för er.
Appropå böcker så äger jag några databöcker, det är det enda :) tänk så olika man är , jag hatar böcker som står och dammar. Ska tänka på dig den dagen du ska flytta och alla böckerna ska med. Så går det när man älskar böcker. Skoja bara. Jag lyssnar numer bara på ljudböcker. kram leila

2007-02-28 @ 19:51:48
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback