Tack....

för er omtanke, alla goa hälsningar ni skrivit här i bloggen!
Just nu tar vi en dag i taget, väntar och hoppas att vi nu på
torsdag ska få veta mer om behandlingar, vad de ska göra.
Läkarteamet har möten på onsdagar så vi hoppas att de nu
hinner med "oss" den här onsdagen så vi slipper vänta
ytterligare en hel vecka.
Väntan är lååååång och jobbig, vi vill ju veta nu, genast omedelbart
såklart, så nu håller vi tummarna!

Fick en liten påminnelse av 
Pia att det är fettisdagen idag, semeldags!
Egentligen borde jag hoppa över det eftersom jag gått upp i vikt under
tiden vi varit i Thailand, men i ärlighetens namn så skiter jag fullständigt
i det just nu, klart jag ska äta semla!
Sen tänkte jag att jag ska kolla mer på de foton vi tagit under semestern,
försöka fatta att vi varit bortresta, har lite svårt att känna det just nu!
Sen blir det semla och 
Höök, tv serien alltså!
Kollade in alla 3 avsnitten som gått under tiden vi varit borta och gillade
serien, helt i min smak!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för vykortet! Det trillade in idag!!

2007-02-21 @ 13:52:43
Postat av: Kaffebönan

Ja du väntan är den värsta..
Mannen ska på läkarbesök på måndag ang. pca-prov och det där är aldrig roligt heller.. alldeles för höga värden för någon månad sedan.
Klart du ska äta semla.. var väl bra jag påminde.
Vi var hos min brossa i lördags och då pratades det Thailand igen.. de ska åka igen i början av April.
Hoppas nu din svärmor får den rätta behandlingen och att allt går bra.. en dag itaget var det .-)
Kramkram

Postat av: Chrissie

Tänker på er idag, hoppas ni fått svaren och slipper vänta.

Jag har helt missat Höök.. tycker det är svårt med långa serier eftersom man inte alltid kan se varje vecka. Ikväll blir det Göteborg horseshow på Scandinavium för mig - ska bli kul.
Kramis Chrissie

2007-02-22 @ 13:37:40
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Nettan

Hur har det gått??? Har ni fått några svar??? Tänker på er MASSOR och vet precis vad ni går igenom just nu..... Stooooora kramar till er!

2007-02-22 @ 21:39:56
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz7
Postat av: Malee

Sänder varma hälsningar från hettan på Phuket - jag håller tummarna och tänker på er. Hoppas ni får vettiga och positiva besked! Kram!

2007-02-23 @ 03:31:13
URL: http://gingmalee.resaithailand.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback